return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part VI (pg. 18)
View this Thread in Original format
Tim81
Gisteravond De Dominee gezien, voor Nederlandse begrippen een aardige film! Alleen versta je die acteurs zo slecht...

Vanavond naar Sahara geweest, prototype actie-adventure film! Nog nooit zoveel narrow-escapes en onmogelijke ontsnappingsmiddelen (kamelen, neergestort vliegtuig wordt surfplank) gezien! Maar wel een lekkere bioscoopfilm, zelfs met de nodige humor (Al rules :toothless)

Vanmiddag ook nog En un momento dado opgenomen...
MaGiK54
Gisteren Team America zitten kijken.......was wel grappig.....
eXos
Gister Fantastic 4 gekeken.

Niet echt super bijzonder moet ik erbij zeggen. Leuk om ff erbij te zien...
Partyhardy!
Gisteren Irréversible gekeken. Met Monica Bellucci :cool:


Erg bizarre film, absoluut geen leuk verhaal, wel indrukwekkend. De film speelt zich ook (net als Memento) van achteren naar voren af.
Muppy
gisteren ocean's twelve gezien op dvd...blijft een goede/leuke film!
BaRTeZ
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben denk ik 1 van de weinige maar ik vind The Aviator zo'n baggerfilm. Ontiegelijk gehyped door middel van de Oscars. Ben er na een 45 minuten mee genokt, vond er niets aan. Sprak mij niet aan.


Count me in. Wat een ongelooflijke bout film. Bijna drie uur vol met gebakken lucht :o

4-
Phortastic
quote:
Originally posted by Yarnie


Ik vond In America echt onwijse goede film (ook imdb top250)! Het gaat over een iers gezin dat vlucht van een tragedie en in amerika gaat wonen in Ney York. Eenmaal daar komen ze weer een aantal problemen tegen. Aanrader !!!



+1
@win
Gisteren maar even bij de FRS wezen bufferen, gehaald op DVD:

-Memento
-The Big Lebowski
-LA Confidential
-Swordfish

Enh ik lees net dat er ook sale is bij de Media Markt dus morgen daar de boel samen met m'n broertje ook even plunderen :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by @win
Gisteren maar even bij de FRS wezen bufferen, gehaald op DVD:

Enh ik lees net dat er ook sale is bij de Media Markt dus morgen daar de boel samen met m'n broertje ook even plunderen :p



Laat even weten of het wat is, welke titels er zijn en wat ze kosten. Anders ga ik er ook evenlangs.
@win
quote:
Originally posted by SnuggLe
Laat even weten of het wat is, welke titels er zijn en wat ze kosten. Anders ga ik er ook evenlangs.


Bij de Media Markt hebben ze vooral veel klassiekers in de aanbieding voor 7 a 8 euro. Zoals Papillon, Citizin Kane, Taxi Driver en meer van dat soort spul :) Ik ga vanmiddag eens even kijken.

subtrance
quote:
Originally posted by @win
Bij de Media Markt hebben ze vooral veel klassiekers in de aanbieding voor 7 a 8 euro. Zoals Papillon...


heb net het boek uit en dat was werkelijk een prachtverhaal, wist dat er idd ook een film van was dus ik zal die ook zeker gaan checken.
marciemarcs
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Gisteren Irréversible gekeken. Met Monica Bellucci :cool:


Erg bizarre film, absoluut geen leuk verhaal, wel indrukwekkend. De film speelt zich ook (net als Memento) van achteren naar voren af.


Deze film heb ik 2 jaar geleden gezien en deze is me nog steeds bij gebleven. Denk dat dit de schokkendste film is die ik gezien heb!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement