return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
Check die Films!!! - Part VI (pg. 21)
View this Thread in Original format
Pykenike
quote:
Originally posted by Tim81
Gister eindelijk The Shawshank Redemption gezien, lag al een hele tijd bovenaan de stapel... maar inderdaad goed verhaal!

ik snap niet dat die film nooit een oscar heeft gekregen..:whip:
Tim81
ik zag wel op de hoes staan 7 Oscar-nominaties... maar geen een gewonnen dus! :rolleyes:
Arno F
quote:
Zojuist met de post vrijkaartjes toegestuurd gekregen voor 'The Hitchhikers guide to the Galaxy' Misschien zondagavond maar ff een kijkje nemen...

best grappige film maar je moet echt van die droge humor houden :)

charlie and the chocolate factory is echt geniaal, heb em een paar week geleden gezien en heb echt genoten :cool:
Yarnie
Van de weekAlmost Famous gezien, topfilm! Goed acteerwerk, leuk verhaal en af en toe ook supergoede humor!

Iemand trouwens The Island al gezien, denk dat ik die zo maar eens ga kijken!@
websley
quote:
ik zag wel op de hoes staan 7 Oscar-nominaties... maar geen een gewonnen dus! :rolleyes:

Gewoon stom, want het is 1 van de beste gevangenis/ontsnappingsfilms ooit:o
Remy D
quote:
Originally posted by websley
Gewoon stom, want het is 1 van de beste gevangenis/ontsnappingsfilms ooit:o

sowieso 1 van de beste films die er is... en beter haal je dat woordje na de / weg en maak je er gevangenis film van want mochten mensen hem nog niet gezien hebben hier dan verraad je toch een verrassend aspect..
Cosmic
The Island & The Skeleton Key draaien ook straks, lijkem me wel goede films.
Miek
Gister toen ik al niet meer helemaal wakker was (Door veel wijn en een aantal lachgas ballonnen) ben ik "Harold and Kumar go to white castle" gaan kijken... Jezus wat een vage film :crazy:
basd
quote:
Originally posted by Miek
Jezus wat een vage film :crazy:

Denk dat dat aan jou lag want zo vaag is ie niet hoor.. Wel erg goed overigens :)
Remy D
quote:
Originally posted by Miek
"Harold and Kumar go to white castle"

Echt een gingantische HELDENfilm!! SCHITTEREND!! krijg geen genoeg van deze film hahahaha:haha: :stongue:

The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe <-- deze wil ik zien. :tongue2

Stealth.. mwah niet echt super alleen beetje vermakelijk.. Jessica Biel is wel TOP!! :crazy:
Mr and Mrs Smith.. Vond ik erg leuk.
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy.. Superfilm echt zo vaag dat het helemaal geweldig is hahahaha. Marvin wat een held :tongue2
Danny the dog.. wel leuk en Jet Li is gewoon gaaf.
War of the Worlds.. echt heeeeel gaaf alleen baal ik nog steeds dat ik niet na 75 minuten de zaal ben uitgelopen.. want het einde kan natuurlijk niet!!!

Jappio
Gisteren naar the island geweest. Goeie film met een ongelooflijk mooie dame in de hoofdrol
basd
quote:
Originally posted by Cosmic
The Skeleton Key

Vanavond naar toe geweest, niet echt een topper.

Wel aardig hoor, redelijk gefilmd maar het verhaal is nou niet echt origineel, er zijn wel erg veel van dit soort films, en wel betere ook.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 
Privacy Statement