|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Jappio
heb net ff mr & ms smith zitten kijken. Super actie film ennuh ms smith |
Ik heb hem hier ook liggen, vanavond maar eens kijken... evenals War of the Worlds.
| quote: | Originally posted by @win
Titels bij de FRS zijn oa: The Big Lebowski, Memento, LA Confidential, Swordfish, Trainspotting, Beautiful Mind, Boondock Saints, CatchMe If You Can |
FRS-actie is idd altijd de moeite waard! Al wil ik uit dit rijtje eigenlijk alleen nog Trainspotting wel hebben... Ik zie op de website van FRS dat ook The Bone Collector en Mystic River in dit rijtje thuis horen! Vanmiddag toch maar ff checken |
|
|
| SnuggLe |
Wat "classics" gezien:
- Chocolat (best leuk, met Johnny Depp)
- Once Upon a Time in the West (zeer vermakelijk!)
- Pulp Fiction (nog maar eens ;)) |
|
|
| basd |
| Gisteren The opposite of sex gekeken, best een vermakelijke film, alleen is het nogal raar om Lisa Kudrow in een andere rol dan die van Phoebe te zien :) |
|
|
| moogwai |
Batman Begins
Leuke film, zeker boven verwachting. Vooral het "ontstaan" van Batman vond ik erg vet, daarna werd het een beetje standaard Batman :D. Maar de film kijkt wel lekker weg.
War Of The Worlds
Ik ben een scifi-fan, dus de special effecten waren voor mij het hoogtepunt :) Voor de rest hou ik niet van de gekozen verhaalvertelling. Zo van alleen de hoofdrolspeler Tom Cruise blijft koel onder de situatie en voor de rest vergaat de wereld echt letterlijk en is het allemaal hysterie en paniek wat de klok slaagt. Echt typische Amerikaans... maar goed het is wel een vermakelijke film. |
|
|
| Tim81 |
Van de week Mr. & Mrs. Smith gezien... de hype rond deze film is een beetje overdreven. Het zegt eigenlijk al genoeg dat je alleen maar over de relatie tussen Pitt en Jolie leest, ik vond de film niet heel bijzonder.
War of the Worlds heb ik ook nog liggen, volgende week maar ff kijken... |
|
|
| ahp2002 |
Mr & Mrs Smith vond ik wel aardig, maar geen topper. Het einde is ronduit zwak vooral. Het eerste gedeelte van de film is wel leuk in elkaar gezet.
WotW vond ik wel echt top! Die geluiden van die aliens en hoe het er allemaal uit zag :eyespop: Jammer dat het einde weer Spielbergiaans is.
heeft iemand fantastic four en sjakie en de chocoladefabriek al gezien? Tim Burton vind ik een topregisseur |
|
|
| Miek |
| Ja heb de fantasic 4 al gezien. Was wel vermakelijk niet super speciaal... Je moet natuurlijk wel van dat genre houden :P |
|
|
| Tim81 |
| Zojuist met de post vrijkaartjes toegestuurd gekregen voor 'The Hitchhikers guide to the Galaxy' Misschien zondagavond maar ff een kijkje nemen... |
|
|
| Unique2701 |
| Heeft iemand al Metro gezien, "de film waarvan je niet meer in de metro durft te zitten"? Ben benieuwd of ie egt zo eng is.. |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Heeft iemand al Metro gezien, "de film waarvan je niet meer in de metro durft te zitten"? Ben benieuwd of ie egt zo eng is.. |
Bedoel je misschien Creep ? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Bedoel je misschien Creep ? |
ja idd, haha echt dom, dacht dat ie echt metro heette.. :p k zit nog te spacen van gister :haha: |
|
|
| Tim81 |
| Gister eindelijk The Shawshank Redemption gezien, lag al een hele tijd bovenaan de stapel... maar inderdaad goed verhaal! |
|
|
|
|