|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| Lijkt me ook een erg mooie film inderdaad! |
|
|
| moogwai |
| Sin City is inderdaad erg cool! |
|
|
| Little Theseus |
| Pas ook hitchhikers guide to the galaxy gezien. Niet zo grappig als ik hoopte maar net de moeite te kijken. |
|
|
| DJ_Siesta |
| gister ff Hostage gezien! best grappige film, niet meer, niet minder |
|
|
| DJ_Siesta |
zonet ff papparazi gekeken, verwachtte er niks van, maar had deze film nog op mn hd staan, erg leuke film, zeker boeiende film, leuk verhaal. wel beetje cliché weer. (ster word genaaid door pers, ster naait terug dmv slimme moves). maar zeker leuk voor een zondagavond
6.5 |
|
|
| TranceZoner |
Ik heb vanavond Star Wars Episode 3 gezien in de bios!!!!!!!!!!
JEZUS ik vond het vet. Hoe alles op mekaar aansluit en pas op nu komt er een spoiler.....
Hoe Anakin op het einde stuk ligt te gaan... TERING wat vet! Benen eraf, helemaal verkloot, alles verbrand en dat hij dan opgelapt wordt tot Darth Vader. OMG wat een supervette film!!!! |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
zonet ff papparazi gekeken, verwachtte er niks van, maar had deze film nog op mn hd staan, erg leuke film, zeker boeiende film, leuk verhaal. wel beetje cliché weer. (ster word genaaid door pers, ster naait terug dmv slimme moves). maar zeker leuk voor een zondagavond
6.5 |
Ik had m ook vorige week gezien. Van mij krijgt ie een krappe voldoende, ik vond er niet veel aan....beetje te overdreven.
Gister 11:14 gezien, deze was echt goed. Je ziet de aanleiding naar een auto-ongeluk vanuit 4 verschillende verhalen die op t eind allemaal samenkomen. Goed verhaal en ook leuk bedacht. Daarnaast zit er ook de nodige humor in. 8/10! |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Gister 11:14 gezien, deze was echt goed. Je ziet de aanleiding naar een auto-ongeluk vanuit 4 verschillende verhalen die op t eind allemaal samenkomen. Goed verhaal en ook leuk bedacht. Daarnaast zit er ook de nodige humor in. 8/10! |
Huh? Is dit die film die in Amerika onder de naam Crash uitgekomen is? Daar was ik namelijk ook erg benieuwd naar. Zoals jij de plot schetst lijkt het er verdacht veel op namelijk. |
|
|
| BaRTeZ |
Klinkt als een gejat concept van 12 Steden, 13 Ongelukken :D
vroeger :o |
|
|
| Opti |
| quote: | Beautiful Boxer
Een Thaise jongen vecht zich uit de naad, met als hoofdprijs: een ombouwoperatie. Het levensverhaal van de fameuze kickbokser-travestiet Parinya Charoenphol heeft een ontroerende film opgeleverd.
Nong Toom groeide op in een arme familie. Al heel jong ontdekte hij dat hij zich eigenlijk vrouw voelde en in het verkeerde lichaam zat opgesloten. Een lichaam waar vanuit mannelijk oogpunt niets op aan te merken viel en dat hem, door voor geld te gaan boksen, in staat stelde niet alleen aan de armoede te ontsnappen, maar ook een dure operatie voor de geslachtsverandering te bekostigen. Een opmerkelijke paradox: een man die vrouw wordt door het beoefenen van een uitgesproken macho sport als het harde en agressieve Thai-boksen. De film toont zijn moeizame weg naar de roem en de hoon en vernedering die hij moet trotseren als hij besluit om opgemaakt als vrouw de ring te betreden.
De rol van Parinya Charoenphol, de fameuze travestiet/kickbokser die in Thailand beter bekend is onder zijn bijnaam Nong Toom, wordt gespeeld door een echte kickbokser. Asanee Suwan werd de kunst van het acteren bijgebracht. Kennelijk was de omgekeerde situatie, het leren kickboksen door een acteur, geen optie. Deze keuze had in ieder geval een voor een boksfilm belangrijk voordeel: op de boksscènes valt niets aan te merken. Er was de regisseur blijkbaar veel aan gelegen dat de gevechten realistisch zouden zijn en dat is zeer goed gelukt. De echte Nong Toom is tegenwoordig model, actrice en bokslerares in Bangkok. In de ring komt zij niet meer, want dat is vrouwen in Thailand verboden. Ekachai Uekrongtham is een van Thailands bekendste theatermakers, met een ruime internationale ervaring in de enscenering van toneelstukken en musicals. Hij is momenteel artistiek directeur van een gezelschap in Singapore dat hijzelf heeft opgericht. Als je iets blijvends wilt nalaten, moet je een film maken; en dus is Beautiful boxer zijn filmdebuut geworden.
|
Gisteren gezien. Ik verwachtte een soort drama, maar het was eigenlijk een soort combinatie van een comedy en drama. Heel vermakelijk om te zien en de vechtscenes in de ring zijn iderdaad echt top:) |
|
|
| eieregooie |
Voor de mensen uit Delft / Leiden / Hoofddorp en omgeving... a.s. zondag / maandag / woensdag in de sneak: It's All Gone Pete Tong
Hier wel even het vermelden waard dacht ik zo... |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Voor de mensen uit Delft / Leiden / Hoofddorp en omgeving... a.s. zondag / maandag / woensdag in de sneak: It's All Gone Pete Tong
Hier wel even het vermelden waard dacht ik zo... |
weet je die voor Helmond ook zo-even??:p |
|
|
|
|