|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| quote: | Originally posted by Tim81
War of the Worlds biedt inderdaad voldoende actie, aardig camerawerk, wat spanning en een 'apart' einde... |
net alsof het geld ineens op was ofzo:conf: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Roger
net alsof het geld ineens op was ofzo:conf: |
Denk dat het gewoon het einde van het boek was ;)
Ik vond het overigens geen slecht einde hoor. T is weer eens wat anders dan al dat standaard hero werk. |
|
|
| Yarnie |
Ja die is het idd, was er gister zelf al achter gekomen en had die melding gedaan bij sneakpoint, vandaaar dat die er daarna opstond bij sneakpoint |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik vond het overigens geen slecht einde hoor. T is weer eens wat anders dan al dat standaard hero werk. |
Dus dat "hero" Tom met een paar granaten die alienbak opblies was voor jou geen hero werk, en tevens was het ook geen hero werk dat er duizenden soldaten op straat waren maar juist Tom zag dat er vogels op die alienbakken gingen zitten....
Maar het was verder idd geen hero werk maar een suprieur ras want ons al sinds het bestaan bestudeert en alles weet over ons maar te dom is om een bacterie over het hoofd te zien.... hahaha ik baal gvd nog steeds dat ik niet weg ben gegaan bij het moment dat de "hero" die kelder inliep... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dus dat "hero" Tom met een paar granaten die alienbak opblies was voor jou geen hero werk, en tevens was het ook geen hero werk dat er duizenden soldaten op straat waren maar juist Tom zag dat er vogels op die alienbakken gingen zitten....
Maar het was verder idd geen hero werk maar een suprieur ras want ons al sinds het bestaan bestudeert en alles weet over ons maar te dom is om een bacterie over het hoofd te zien.... hahaha ik baal gvd nog steeds dat ik niet weg ben gegaan bij het moment dat de "hero" die kelder inliep... |
Leuk voor al die mensen die de film nog willen gaan bekijken ;)
Maar ik vond het origineel gevonden, en dat stukje van die hero met die granaten was zo standaard weer gejat van bijvoorbeeld independance day dat ik dat niet origineel kan noemen nee. ;) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Jappio
Leuk voor al die mensen die de film nog willen gaan bekijken ;)
|
haha ja he, maar het schijnt niemand echt te boeien hier als je iets verraad... Vroeg van de week of iemand iets over Shawshank Redemption wou weghalen omdat het een spoiler bevatte maar daar werd ook geen gehoor aan gegeven. :)
hier ook nog iets gaafs hahaha mooie spoiler ook. :D:D:tongue2
http://www.tshirthell.com/dumbledore.htm ga maar lekker kijken op eigen risico. :stongue: :stongue: :haha: :haha: wat een helden daar ook. :) |
|
|
| Glaniskanis |
Haha dat shirt had ik ook gezien ja
Bestel hem alleen niet ... ik wil een tijdloos shirt hebben ipv die
Heb wel wat andere mooie weer op het oog zoals Put Your Willy Wonka In My Chocolate Factory voor als ik een avondje met Remy D ga stappen... GEIL! :p
btw Remy je moet echt ff snel Wedding Crashers gaan kijken!!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Haha dat shirt had ik ook gezien ja
Bestel hem alleen niet ... ik wil een tijdloos shirt hebben ipv die
Heb wel wat andere mooie weer op het oog zoals Put Your Willy Wonka In My Chocolate Factory voor als ik een avondje met Remy D ga stappen... GEIL! :p
btw Remy je moet echt ff snel Wedding Crashers gaan kijken!!! |
ja dat word gaaf!!! zaterdag zien we elkaar ook weer is. :tongue2 :tongue2
misschien ga ik vanavond naar die film, hij lijkt me gaaf. :D |
|
|
| Yarnie |
| crash een toppertje (Y) Verschillende verhaalllijnen die door elkaar heen lopen en een topkast (Don Cheadle, Sandra Bullock ea) Echt een aanradertje |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Yarnie
crash een toppertje (Y) Verschillende verhaalllijnen die door elkaar heen lopen en een topkast (Don Cheadle, Sandra Bullock ea) Echt een aanradertje |
ja die heb ik ook gezien... echt wel goede film inderdaad.. sterke verhaallijn en erg gaaf die link in de film.. :tongue2 |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Remy D
ja die heb ik ook gezien... echt wel goede film inderdaad.. sterke verhaallijn en erg gaaf die link in de film.. :tongue2 |
gaaf gaaf gaaf... jij vind echt alles gaaf
morgen mysteryland. Dat word GAAF! |
|
|
| New Wave |
Ik heb een foutje ondekt in Independence day die nog niet is gemeld. :p
Nadat de vriendin/vrouw van Will Smith uit de tunnen loopt zie je 2 palmbomen staan met de blaadjes nog netjes aan de takken. Als zo'n gigantische vuur wolk een vrachtwagen de lucht in kan schieten dan blijven die blaadjes toch nooit aan die takjes zitten. :p |
|
|
|
|