return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Check die Films!!! - Part VI (pg. 10)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Gisteren Mullholland Drive gezien. Wat een ING vage film zeg, snap er nu nog geen snars van.

Eerste deel overigens HEEL slecht geacteerd van die blonde.
Maar de lesbienne sex was natuurlijk een hoogtepunt van de film :D
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gisteren Mullholland Drive gezien. Wat een ING vage film zeg, snap er nu nog geen snars van.

Eerste deel overigens HEEL slecht geacteerd van die blonde.
Maar de lesbienne sex was natuurlijk een hoogtepunt van de film :D

Mullholland drive is echt een typische David Lynch film. Ook veel verwijzingen naar Twin Peaks. Heb hem ook een aantal keer gezien inmiddels samen met Anja en we hebben onze theorieen er over. Maar wel mega vaag ja :D
Fkwebeman
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ook nog Oceans 12 gekeken dit weekend.....was wel vermakelijk maar Oceans 11 was beter...

Idd, wel vermakelijk, maar zo af en toe ook erg ver gezocht.. snelle plotwisselingen, daar waar je in Oceans 12 echt zo iets had van 'wtf? hoe hebben ze het voor elkaar gekregen?' had je dat nu minder of gewoon te voorspelbaar..
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
Mullholland drive is echt een typische David Lynch film. Ook veel verwijzingen naar Twin Peaks. Heb hem ook een aantal keer gezien inmiddels samen met Anja en we hebben onze theorieen er over. Maar wel mega vaag ja :D

Leg eens wat uit dan :D
Want ik mis echt alles :D
MaGiK54
Star Wars was vet, bijna het nivo van 4 t/m 6 :crazy:
basvh
heb star wars al 2 keer gezien hier. zoooooooooo vetttttt. Midden gedeelte is ff langzaam maar daarna weer vol gas erop. Wat een beelden. Vooral met dat lava is vet en op het moment dat joda bij de emperor komt
Tim81
Star Wars heeft nooit mijn aandacht getrokken, om eerlijk te zijn nog nooit een deel gezien... mis ik nu echt wat?!?
MaGiK54
quote:
Originally posted by Tim81
Star Wars heeft nooit mijn aandacht getrokken, om eerlijk te zijn nog nooit een deel gezien... mis ik nu echt wat?!?

Cultuurbarbaar, ren naar de Frs....koop de dvd box van 4 t/m 6, dan 1 en 2 en dan moet u naar de bios :toothless
moogwai
Zaterdagnacht is de klassieker Lawrence of Arabia te zien op TV. Heb deze oorlogsfilm nog niet gezien, maar het schijnt een superfilm te zijn (iemand gezien?) Dus dat wordt de videorecorder voorprogrammeren.

Morgen zijn ook The Game en 51st State te zien op TV. Beide aanraders
voor diegene die deze nog niet kennen.

quote:
Originally posted by Tim81

Tenzij jij absoluut helemaal niks hebt met fantasy, mis je zeker wat!
Star Wars is ook totaal niet te vergelijken met ander science-fiction films/series zoals een Star Trek.
MaGiK54
quote:
Originally posted by moogwai

Tenzij jij absoluut helemaal niks hebt met fantasy, mis je zeker wat!
Star Wars is ook totaal niet te vergelijken met ander science-fiction films/series zoals een Star Trek.

Star Trek is zo 1975.......bah wat een bagger series/films

Dj Lex
quote:
Originally posted by MaGiK54
Cultuurbarbaar, ren naar de Frs....koop de dvd box van 4 t/m 6, dan 1 en 2 en dan moet u naar de bios :toothless

Ja dat heb ik dus nooit begrepen. Waarom beginnen met nr. 4? Nu kun je dus zeg maar eigenlijk gewoon toch bij 1 beginnen? dat lijkt mij makkelijker althans :toocool:
Little Theseus
Gisteren Sin City gezien, wat een wrede film zeg!
Bijna geheel in zwart wit gemaakt en slechts enkele elementen ingekleurd om nadruk te geven.
Meerdere verhaallijnen die elkaar kruisen en wat een cast zeg, frodo (Eliah Wood) huppelt vrolijk in de rondte, Benicio del Toro speelt een man waar niet mee te fokken valt en wordt uiteraard continu gefokt. Zelfs Tarantino is special guest director.

Ik heb genoten van de overdaad aan grof geweld en artistieke beelden. Een must see!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement