|
Check die Films!!! - Part VI (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| sndh |
Heb een aantal trailers gezien van films die mij erg goed lijken, jammer dat ik ze niet kan vinden nog, zowel op dvd als torrentjes. oa:
The Men Who Copied
IMDB
trailer
The Men Who wasn't there
IMDB
trailer
Mysterious Skin
IMDB
trailer
Iemand een van bovenstaande films al gezien? Ben erg benieuwd! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hahaha, dat verwachtte ik al :)
Ik hoop zo dat deze film flopt. Al was het alleen al om AL die reclame!
|
Het is wel mijn favo genre maar deze film doet het em gewoon niet. Te Korte Scenes waardoor het verhaal niet helemaal duidelijk uit de verf komt. Onduidelijke, tegenvallen, te korte en te weinig battle scenes (op een deel van de laatste na). En ook nog eens een (onbegrijpelijke en onduidelijke) anti-climax!
Veel van verwacht maar valt flink tegen. Prop liever Braveheart of Troy nog eens in je DVD-speler! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
Het is wel mijn favo genre maar deze film doet het em gewoon niet. Te Korte Scenes waardoor het verhaal niet helemaal duidelijk uit de verf komt. Onduidelijke, tegenvallen, te korte en te weinig battle scenes (op een deel van de laatste na). En ook nog eens een (onbegrijpelijke en onduidelijke) anti-climax!
Veel van verwacht maar valt flink tegen. Prop liever Braveheart of Troy nog eens in je DVD-speler! |
Troy viel mij ook ZWAAR tegen, daarom ben ik ook niet naar Alexander gegaan...
Na Braveheart en Gladiator is het HEEL moeilijk voor dergelijke films om zoiets te overtreffen. Ze zijn allemaal net niet. |
|
|
| TimeportE |
ik ben volgens mij de enige die alexander wel goed vond maar jah...
btw de film die ik MOET zien is Sincity! plus de nieuwe harry potter teaser ziet er ook wel cool uit :P |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Troy viel mij ook ZWAAR tegen, daarom ben ik ook niet naar Alexander gegaan...
Na Braveheart en Gladiator is het HEEL moeilijk voor dergelijke films om zoiets te overtreffen. Ze zijn allemaal net niet. |
Troy vind ik dan wel weer erg goed. Een goed en duidelijk verhaal, mooie dialogen en vette actie waar je niet steeds uren op moet wachten. Wel een vrij 'makkelijke' film vergeleken met Alexander en Kingdom of Heaven, maar juist daardoor beter. De aanpak van de regisseurs van de laatste twee films boeit mij niet. Gewoon te vaag allemaal, dat hoort gewoon niet thuis in dit genre.
Over het laatste ben ik het 100% met je eens, al schaar ik Gladiator vanwege de weinige massale battle scenes toch net niet binnen dit genre ;) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik ben volgens mij de enige die alexander wel goed vond maar jah...
btw de film die ik MOET zien is Sincity! plus de nieuwe harry potter teaser ziet er ook wel cool uit :P |
Sin City ja! Ik zag de posters al ind e bios hangen en dat zag er goed uit. Maar ja Rodriguez en Tarantino die een film samen regisseren, dat staat garant voor een super goede film vol actie!! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by @win
Maar ja Rodriguez en Tarantino die een film samen regisseren, dat staat garant voor een super goede film vol actie!! |
tarantino heeft 1 scene geschoten dus om nou te zeggen dat ze het samen hebben gedaan.. het blijft rodriguez met frank miller en tarentino als leuke 3de.. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by @win
Gewoon te vaag allemaal, dat hoort gewoon niet thuis in dit genre. |
hoort niet thuis in dit genre? als je een verhaal vertelt zorg dan dat je ook historisch juist blijft itt troy.. troy was een film die echt bedoeld was als een episch oorlogs avontuur iit gladiator die helemaal niet zo bedoeld was.. |
|
|
| BaRTeZ |
| Net Hotel Rwanda gekeken. 'Mooie' film, maar had nog wel wat schokkender gemogen. Acteurs vielen een beetje tegen, vond Don Cheadle niet echt overtuigend. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
1) Garden State is een film waar heel weinig in gebeurt, maar vooral de muziek zeer vet is. |
De muziek in 'In Good Company' is heel gelijkaardig (ook muziek van The Shins en Iron & Wine). De film zelf is niet slecht, een romantisch drama/komedie met een licht Hollywood-gehalte. De belangrijkste rollen zijn voor Dennis Quaid, Topher Grace (Erik uit That 70s Show) en Scarlett Johansson ( :eyes: ).
Imdb : http://www.imdb.com/title/tt0385267/ |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by CygnusX
De muziek in 'In Good Company' is heel gelijkaardig (ook muziek van The Shins en Iron & Wine). De film zelf is niet slecht, een romantisch drama/komedie met een licht Hollywood-gehalte. De belangrijkste rollen zijn voor Dennis Quaid, Topher Grace (Erik uit That 70s Show) en Scarlett Johansson ( :eyes: ).
Imdb : http://www.imdb.com/title/tt0385267/ |
Vet, thanks! |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hoort niet thuis in dit genre? als je een verhaal vertelt zorg dan dat je ook historisch juist blijft itt troy.. troy was een film die echt bedoeld was als een episch oorlogs avontuur iit gladiator die helemaal niet zo bedoeld was.. |
Ik doelde op al dat soort vage verhaallijnen waar niemand ene hol van snapt. In dit soort genre horen geen 'moeilijke' films waarin je hersenen constant gekraakt worden. In dit genre hoort gewoon een episch verhaal met prachtige (actie)scenes. Gladiator en Troy zijn films die daar beide in slagen! Maar goed zo zie ik het dan maar :) |
|
|
|
|