return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten


Datum: 2005-06-05
Tid: 22:00 - 03:00 (04:00 om MBs ansökan går igenom)
Plats: Mondo
Stad: Stockholm
Arrangör: Monday Bar
Pris: 250 SEK förköp / 300 SEK i dörren
Ålder: 20 (18 med förköp)
Hemsida: http://www.mondaybar.com


DJs:

FERRY CORSTEN

Warmup: Alex Kunnari (Helsingfors)

I baren: Henrik Tornberg


Biljetterna släpps på fredag 6 maj.
Förköps ställen:
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 )


Saxat ur Monday Bars senaste nyhetsmail

Det bidde inge kryssning denna gång med Valborgskryssningens stora
affischnamn Ferry Corsten. Vi bönade och bad och fick till slut boka
honom till en fest på Mondo i stället. I år är nationaldagen (6 juni)
för första gången en röd dag, därför har vi passat på att lägga denna
fest kvällen innan, på söndag 5 juni. Det blir officiellt första gången i
en serie fester vi kommer att kalla MONDAY BAR SESSIONS,
Monday Bar-kvällar med stora, internationella djs på dagar
som inte nödvändigtvis innefaller en måndag. Vi har sökt tillstånd
att ha öppet till 04, men vi har inte fått besked om det ännu.

hustler
Wooohoooo!!! I am SOO there!
K-PAXian
Det kliar helt klart i fingrarna att gå. :)
ShyTrance
faaaaaan :whip: :whip: fyller ju 18 den 10e juni :(
FredAcler
Detta är inbokat i kalendern :D:D
St_Andrew
quote:
Originally posted by ShyTrance
faaaaaan :whip: :whip: fyller ju 18 den 10e juni :(


Fan va surt assa :whip: :whip:

typ som nar jag fyllde 18 7 dagar efter att avb, carl cox, nu nrg mfl var i toronto =/
Kvicket
quote:
Originally posted by ShyTrance
faaaaaan :whip: :whip: fyller ju 18 den 10e juni :(


Samma sak med Cham här på forumet, själv är jag överlycklig, fyller nämligen 21 juni o ville inte missa Ferry... Nu slipper jag chansa :cool:
Mats W
Hej alla!

Låter ju helt underbart detta. Jag tror Ferry kan prestera riiiktigt bra på ett så pass intimt ställe som Mondo - förutsatt att det satsas lite extra på ljudkvaliteten. I övrigt hoppas jag att det går att göra Mondo lite mer personligt och dekorerat än vad som erbjuds för tillfället - tycker det känns lite naket jämfört med t.ex. GK. Hur som helst, respekt till Staffan och Johnny. Reach for the sky!
jofawe
jag vill, jag vill, jag vill!!
Vizay
jag kommer va där så solklart, oj oj oj va fett de kommer bli :D

mr_fisken
tjockt:crazy:
AC.
Läste nyhetsbrevet idag :)
Klart man är där, var juy ett par år sedan man hörde Corsten...

ang. Mondos lokal tycker jag den har för mycket discokännsla över sig. Tycker mycket bättre om tex GK som känns mycket mer som en liten klubb. Den stora dyra lasern gör varken till eller från för mig men verkar väldigt poppis bland andra, men för mig kan de lika gärna sattsa mer pengar på ljudet och djs..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 
Privacy Statement