|
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Monday Bar Sessions med Ferry Corsten
Datum: 2005-06-05
Tid: 22:00 - 03:00 (04:00 om MBs ansökan går igenom)
Plats: Mondo
Stad: Stockholm
Arrangör: Monday Bar
Pris: 250 SEK förköp / 300 SEK i dörren
Ålder: 20 (18 med förköp)
Hemsida: http://www.mondaybar.com
DJs:
FERRY CORSTEN
Warmup: Alex Kunnari (Helsingfors)
I baren: Henrik Tornberg
Biljetterna släpps på fredag 6 maj.
Förköps ställen:
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 )
Saxat ur Monday Bars senaste nyhetsmail
Det bidde inge kryssning denna gång med Valborgskryssningens stora
affischnamn Ferry Corsten. Vi bönade och bad och fick till slut boka
honom till en fest på Mondo i stället. I år är nationaldagen (6 juni)
för första gången en röd dag, därför har vi passat på att lägga denna
fest kvällen innan, på söndag 5 juni. Det blir officiellt första gången i
en serie fester vi kommer att kalla MONDAY BAR SESSIONS,
Monday Bar-kvällar med stora, internationella djs på dagar
som inte nödvändigtvis innefaller en måndag. Vi har sökt tillstånd
att ha öppet till 04, men vi har inte fått besked om det ännu.
|
|
|
| hustler |
| Wooohoooo!!! I am SOO there! |
|
|
| K-PAXian |
| Det kliar helt klart i fingrarna att gå. :) |
|
|
| ShyTrance |
| faaaaaan :whip: :whip: fyller ju 18 den 10e juni :( |
|
|
| FredAcler |
| Detta är inbokat i kalendern :D:D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
faaaaaan :whip: :whip: fyller ju 18 den 10e juni :( |
Fan va surt assa :whip: :whip:
typ som nar jag fyllde 18 7 dagar efter att avb, carl cox, nu nrg mfl var i toronto =/ |
|
|
| Kvicket |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
faaaaaan :whip: :whip: fyller ju 18 den 10e juni :( |
Samma sak med Cham här på forumet, själv är jag överlycklig, fyller nämligen 21 juni o ville inte missa Ferry... Nu slipper jag chansa :cool: |
|
|
| Mats W |
Hej alla!
Låter ju helt underbart detta. Jag tror Ferry kan prestera riiiktigt bra på ett så pass intimt ställe som Mondo - förutsatt att det satsas lite extra på ljudkvaliteten. I övrigt hoppas jag att det går att göra Mondo lite mer personligt och dekorerat än vad som erbjuds för tillfället - tycker det känns lite naket jämfört med t.ex. GK. Hur som helst, respekt till Staffan och Johnny. Reach for the sky! |
|
|
| jofawe |
| jag vill, jag vill, jag vill!! |
|
|
| Vizay |
| jag kommer va där så solklart, oj oj oj va fett de kommer bli :D |
|
|
| AC. |
Läste nyhetsbrevet idag :)
Klart man är där, var juy ett par år sedan man hörde Corsten...
ang. Mondos lokal tycker jag den har för mycket discokännsla över sig. Tycker mycket bättre om tex GK som känns mycket mer som en liten klubb. Den stora dyra lasern gör varken till eller från för mig men verkar väldigt poppis bland andra, men för mig kan de lika gärna sattsa mer pengar på ljudet och djs.. |
|
|
|
|