return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
X-Tune
quote:
Originally posted by New Wave
Een serieus, zaten vanaf het begin al camera's in de mobieltje?
Zou het kunnen zijn dat ik voor de intreding van de cameratjes al een belg in mijn leven gezien/gehoord heb? Of ontstond belgie pas na dat de mobieltjes camera's kregen? Ik kan het fout hebben, niemand is perfect.

Probeer eens opnieuw want ik versta er niets van.
jp
M'n eerste mobiel had ik in '93 en toen bestond GSM nog niet eens (woog een halve kilo :p)

Camera's zitten er pas sinds einde 2000 in :o
MaGiK54
quote:
Originally posted by X-Tune

Zoals ik al verwachtte..............ze snappen het nie.......weer eens een bevestiging........:o
tango
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Resultaat onderlinge confrontaties
Winst 55
Verlies 40
Gelijk 29
Totaal 124

Doelsaldo
Nederland 276
Belgie 214

:o

:cool: Misschien heb je ook nog een vergelijking van de resultaten op de laatste EK's en WK's :D
X-Tune
quote:
Originally posted by MaGiK54
Zoals ik al verwachtte..............ze snappen het nie.......weer eens een bevestiging........:o

ofwel snap jij het niet :p
X-Tune
quote:
Originally posted by tango
:cool: Misschien heb je ook nog een vergelijking van de resultaten op de laatste EK's en WK's :D

In '98 gelijk en in '94 winst voor la belgique.
MaGiK54
quote:
ofwel snap jij het niet :p

Jawel hoor....gewoon een kwestie van goed lezen......:o
New Wave
quote:

zucht........

E-ven se-ri-eus, za-ten er van-af het be-gin al ca-me-ra's in de mo-biel-tjes?
Zou het kunnen zijn dat ik voor de in-tre-ding van de ca-me-ra-tjes al een belg in mijn leven ge-zien/ge-hoord heb? Of ont-stond bel-gi-e pas nadat de mo-biel-tjes ca-me-ra's kre-gen? Ik kan het fout hebben, nie-mand is per-fect.

Vroeger leerden wij op de kleuterschool zo zinnen lezen. Ik heb er trouwens voor de volledigheid maar wat kleine woordjes bij gezet. doordenken is niet jouw sterkste punt.
jp
Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!! 63 606
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! 115 758

Ook hier zijn we de grootste
:tongue2
TranceZoner
quote:
Originally posted by New Wave
zucht........

E-ven se-ri-eus, za-ten er van-af het be-gin al ca-me-ra's in de mo-biel-tjes?
Zou het kunnen zijn dat ik voor de in-tre-ding van de ca-me-ra-tjes al een belg in mijn leven ge-zien/ge-hoord heb? Of ont-stond bel-gi-e pas nadat de mo-biel-tjes ca-me-ra's kre-gen? Ik kan het fout hebben, nie-mand is per-fect.

Vroeger leerden wij op de kleuterschool zo zinnen lezen. Ik heb er trouwens voor de volledigheid maar wat kleine woordjes bij gezet. doordenken is niet jouw sterkste punt.

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

tango
quote:
In '98 gelijk en in '94 winst voor la belgique.

Ik bedoelde meer welk land welke ronde haalde :rolleyes:
jp
Jesus NW, niet zo snel praten heur
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement