|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by tango
Klopt, gelukkig voetballen we beter dan we spellen...... |
Geen idee, wat was de eindstand van de vorige ontmoeting tussen België en Nederland? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by pooley
Hehe internet bitchfighting op zen best.
;x |
+1
grappig |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dan doen we de tweede ronde Nyah en alle andere dames in een groot modderpool. Ook een optie? |
Nyah. Die vind je wel leuk zo te horen? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by X-Tune
foto's?
:rolleyes: |
Daar zijn geen foto's van. :rolleyes: Komt toch wel tot je botte hersens door dat we niet standaard met een camera op zak lopen. Zak hooi. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
"X-Tune & Mellow_head vs. NL-TA" Cagefight op de volgende BETA-party, hoe lijkt jullie dat? |
Oh ja hoor, aangezien 90% van de BETA's iele, timide en jonge mannetjes zijn, is dat geen probleem. :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by X-Tune
leuke dt fout |
Wat zijn het toch leuke wezens die belgen.
:rolleyes: als ze alleen maar letten op spelfouten tsja dan win je nooit een beker :rolleyes: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dan doen we de tweede ronde Nyah en alle andere dames in een groot modderpool. Ook een optie? |
:haha: too funny, deze thread .. wel n leuke afleiding na een hele dag blokken :D |
|
|
| jp |
| Het begint weer en beetje af te zwakken. Storm in een glas water dit |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh ja hoor, aangezien 90% van de BETA's iele, timide en jonge mannetjes zijn, is dat geen probleem. :p |
:eek: (c) ;) |
|
|
| mellow_head |
| aan New Wave dus, kut TA |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Nyah. Die vind je wel leuk zo te horen? :D |
PICS or STFU :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by New Wave
Daar zijn geen foto's van. :rolleyes: Komt toch wel tot je botte hersens door dat we niet standaard met een camera op zak lopen. Zak hooi. |
Dan moet je maar niet veralgemenen.
En heb je geen "mobieltje"?
edit:
Haha, je bent camaraman. :p |
|
|
|
|