|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Conclusie: ondanks dat wij een pak kleiner zijn ownen wij NL op gebied van sport over de jaren heen :haha: :stongue: |
Zullen we het even over grote sportprijzen hebben?
EK voetbal bijvoorbeeld..
owh verrek, was het niet Belgie dat als eerste gastland ooit in een voetbaltoernooi al in de groepsfase uitgeschakeld werd? :p |
|
|
| Phortastic |
lol dude er zijn andere dingen dan voetbal hoor :o
tis net of half NL maar 1 sport kent :o |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Conclusie: ondanks dat wij een pak kleiner zijn ownen wij NL op gebied van sport over de jaren heen :haha: :stongue: |
Athene 2004 G Z B
Netherlands 4 9 9
Belgium 1 0 2
Sydney 2000 G Z B
Netherlands 12 9 4
Belgium 0 2 3
:stongue: |
|
|
| Phortastic |
| ja al die gay sporten op de olympische spelen passen wij wel voor :haha: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol dude er zijn andere dingen dan voetbal hoor :o
tis net of half NL maar 1 sport kent :o |
Kijk dat jullie er gigantisch slecht in zijn betekent natuurlijk nog niet dat wij maar aan 1 ding denken..
Mannen-tennis
Korfbal :toothless
Honkbal
Hockey |
|
|
| MaGiK54 |
| 0 - 4........do I see more :o |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Phortastic
ja al die gay sporten op de olympische spelen passen wij wel voor :haha: |
Dacht het niet he
http://www.bgs.org/nl/nieuws.html
joehoe  |
|
|
| nwopper |
Staat t al 0-4?
ff kijken hoor! :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Mannen-tennis
|
Nou ja, waar zitten tegenwoordig de Nederlandse mannen? Sinds die boomlange kerel (ben z'n naam kwijt) op Roland Garros heb ik toch ook niks meer gehoord van nederlandse mannen. Terwijl de Belgen tegenwoordig toch weer goed presteren met Malisse en de broertjes Rochus. Grand Slam titel op Roland Garros is niet mis, ook niet in het dubbelspel ;)
Om nog maar te zwijgen van Henin, die op haar 23ste al haar 4de Grand Slam titel pakt ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Veni, vedi, vici NLTA
(07/06/2005) |
Als je zo nodig stoer in een andere taal wilt praten doe het dan ook goed :rolleyes:
Veni, Vidi, Vici zei Julius Caesar ooit, wijze woorden die een blatend schaap als jij nooit en te nimmer zou mogen gebruiken
ow ja: hoera hoera hoera, we gaan naar het WK :D |
|
|
| Daveje |
| lullig alleen voor lucius... gebroken kuitbeen :eyes: |
|
|
|
|