|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Leuk? Zal ik jouw moeder eens uitschelden?
|
nou zou als je in het begin kan lezen had je kunnen weten hoe ik in elkaar steek, en jij vroeg om een ban voor mij. Kijk je mag alles en iedereen die mij dierbaar is uitschelden met wat je maar wilt. Boeit me niet namelijk maar om me te laten bannen vind ik erg kansloos. |
|
|
| Tim81 |
Waar komt deze thread nou weer vandaan zo snel :conf:
Is het de moeite om alles door te lezen of is het weer alleen slap geouwehoer... |
|
|
| X-Tune |
Mijn laatste reactie hier:
Remy, uit je schrik om geband te worden, blijkt dat je niet goed bezig bent in je leven. Ga even weg van je pc, en praat er desnoods over met iemand in je vriendenkring, want wat ik allemaal van jou heb gelezen, is gewoon verschrikkelijk zielig. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Tim81
Waar komt deze thread nou weer vandaan zo snel :conf:
Is het de moeite om alles door te lezen of is het weer alleen slap geouwehoer... |
Net gedaan, maar... Let's Rock! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tim81
Waar komt deze thread nou weer vandaan zo snel :conf:
Is het de moeite om alles door te lezen of is het weer alleen slap geouwehoer... |
wat denk je zelf ouwe Westfries :happy2: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Tim81
Waar komt deze thread nou weer vandaan zo snel :conf:
Is het de moeite om alles door te lezen of is het weer alleen slap geouwehoer... |
| quote: | Originally posted by pooley
hij is goed |
+1
lezen samen met:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=270633
:crazy: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Mijn laatste reactie hier:
Remy, uit je schrik om geband te worden, blijkt dat je niet goed bezig bent in je leven. Ga even weg van je pc, en praat er desnoods over met iemand in je vriendenkring, want wat ik allemaal van jou heb gelezen, is gewoon verschrikkelijk zielig. |
hahaha het was gaaf, wat zo'n klein zinnetje van mij al niet kan oprakelen.. niet de eerste keer trouwens. Hahahaha maar ik ben al opgegeven, over 5 minuten gaat de pc weer uit en dan moet ik weer een nacht een kamer in met allemaal witte kussens op de muur en krijg ik zo'n vage buis om en moet ik veel pillen nemen waar ik niet eens van weet waar ze voor dienen. Ja ze hebben me al opgegeven..
Jij ook nog een fijne avond. :haha: |
|
|
| Bertn |
| Damn, ik was net eten, ff bijlezen:toothless |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Mijn laatste reactie hier:
Remy, uit je schrik om geband te worden, blijkt dat je niet goed bezig bent in je leven. Ga even weg van je pc, en praat er desnoods over met iemand in je vriendenkring, want wat ik allemaal van jou heb gelezen, is gewoon verschrikkelijk zielig. |
Tssk... Ga lekker het plastiek zakske uithangen in je achtertuin |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hahahaha maar ik ben al opgegeven, over 5 minuten gaat de pc weer uit en dan moet ik weer een nacht een kamer in met allemaal witte kussens op de muur en krijg ik zo'n vage buis om en moet ik veel pillen nemen waar ik niet eens van weet waar ze voor dienen. Ja ze hebben me al opgegeven..
Jij ook nog een fijne avond. :haha: |
:haha: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|