|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mellow_head
aan New Wave dus, kut TA |
aan mij jongens! WHOEEHOEEEE :nervous: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by tango
PICS or STFU :D |
Dan krijg ik weer ruzie met Nyah. :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
Wat zijn het toch leuke wezens die belgen.
:rolleyes: als ze alleen maar letten op spelfouten tsja dan win je nooit een beker :rolleyes: |
He geweldig, dan kunnen ZIJ mijn reports gaan doorspitten :D
| quote: | Originally posted by Nyah
:haha: too funny, deze thread .. wel n leuke afleiding na een hele dag blokken :D |
Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was? :D
Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide :toothless |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by mellow_head
bla |
Zit je op de Zevensprong of 'T Pomphuisje?
Mag je al alleen naar huis lopen :stongue: |
|
|
| TranceZoner |
Eindelijk weer eens een rel op het forum??!! Uber :D
Lol@ Remy en New Wave voor alle replies. Heerlijk. |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He geweldig, dan kunnen ZIJ mijn reports gaan doorspitten :D
Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was? :D
Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide :toothless |
ze is m'n nicht nie ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Dan moet je maar niet veralgemenen.
En heb je geen "mobieltje"? |
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom? (oeh inkoppertje :D)
Wat heeft veralgemenen nou met een foto te maken?
Daarnaast zal een kwade belg op een foto hetzelfde uit zien als een kwade nederlander.......Je snapt toch wel dat het hier om 'de taal' gaat? Of moet ik je dat nog gaan uitleggen ook? Ik geef er notebene nog een voorbeeld bij. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom? (oeh inkoppertje :D)
Wat heeft veralgemenen nou met een foto te maken?
Daarnaast zal een kwade belg op een foto hetzelfde uit zien als een kwade nederlander.......Je snapt toch wel dat het hier om 'de taal' gaat? Of moet ik je dat nog gaan uitleggen ook? Ik geef er notebene nog een voorbeeld bij. |
En maar raar vinden dat wij Nederlanders de Belgen dom vinden... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Zehra
ze is m'n nicht nie ;) |
Je zus dan, of weet ik veel wat, you get my drift Zehratje :p
| quote: | Originally posted by X-Tune
Dan moet je maar niet veralgemenen.
En heb je geen "mobieltje"?
edit:
Haha, je bent camaraman. :p |
Een mobiel is in NL nog altijd om te bellen.
Ik weet niet wat jullie er mee doen, in je neusgat stoppen? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He geweldig, dan kunnen ZIJ mijn reports gaan doorspitten :D
Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was? :D
Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide :toothless |
Wat noem je timide? Jij bent waarschijnlijk die luidruchtige, arrogante Nederlander die Antwerpen elke week komt bezoeken.
We zien jullie graag komen. :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je zus dan, of weet ik veel wat, you get my drift Zehratje :p
Een mobiel is in NL nog altijd om te bellen.
Ik weet niet wat jullie er mee doen, in je neusgat stoppen? |
Foto's meemaken. Even serieus, staan jullie nog niet zo ver? |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nyah...Nyah....... dat is toch die irl redelijk timide (Belg, dus tsja) nicht van Zehra die ook bij Sasha in Cafe D'Anvers was? :D |
zehra is een vriendin/klasgenote van mij, niet mijn nicht :)
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nothing personal Nyah, je bent een schat van een meid, alleen een beetje eh....timide :toothless |
:o bij mensen die ik niet ken, ben ik wat 'rustiger' :p ... om dat als 'timide' te omschrijven, dunno ;) |
|
|
|
|