|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ja joenge... ik en nederlands. da gaat gewoon niet samen. oke :D
Edit: ff help gekregen van men moeder.
we hebben tenminste geen vlak land met dwaze windmolens!
beter? |
Daarentegen hebben wij geen Walen.. :toothless
En voor het openhouden van de haven van Antwerpen zijn jullie weer afhankelijk van Nederland, hoe pauper is dat..
We hebben geen eddy wally
We hebben geen helmut lotti (ook nog half duits zo te zien :p)
We hebben tenminste een duidelijk en begaanbaar wegennet.. dat is ook wat waard. Ik moet voor mijn leven vrezen, onderweg naar Frankrijk/Spanje.. |
|
|
| emre |
Zo dat geklooi rond Antwerpen is echt niet te doen + 90% van de inwoners daar weet niet eens wat Cafe D'Anvers is :eek:
En ja Kaidreas, zo is het idd beter :) |
|
|
| jp |
Goedele lekker |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by jp
Goedele lekker |
Ging ook direct naar Nederland toen ze nog uberlekker was.. nu mag ze daar blijven :o |
|
|
| Fkwebeman |
GROEP 7
1 Servië-Montenegro 6 12
2 Spanje 6 12
3 Litouwen 6 9
4 België 6 8
5 Bosnië-Herz. 5 6
6 San Marino 7 0
:stongue: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Och tis allemaal niks, wij hebben tenminste niet een vlak land (zonder heuvels) en met een hoop dwaze windmolens
10-4:cool: |
En wat is het voordeel van heuvels? Dat je het schompes moet fietsen om over die heuvels te komen? Dat je zeeziek wordt van al die klotewegen? Jullie zijn wel stoer met jullei heuvels hoor! phoehey. Denk dat we heel erg jaloers zijn.....:rolleyes: |
|
|
| jp |
| Knap werk Rode Dakduivels :stongue: |
|
|
| Fkwebeman |
 |
|
|
| Muppy |
daar komt nog eens bij dat het grootste exportproduct van belgië is:
PATAT!
whahahahahahahaha:D
:nervous: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Muppy
daar komt nog eens bij dat het grootste exportproduct van belgië is:
PATAT!
whahahahahahahaha:D
:nervous: |
Dat is trouwens niet waar. :D Sterker nog. Voor het jubileumfeest van Belgie hebben ze friet uit nederland laten komen. :D en dat zijn zeer veel patattekes. :D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Muppy
daar komt nog eens bij dat het grootste exportproduct van belgië is:
|
Dat zijn Belgenmoppen |
|
|
|
|