return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 19)
View this Thread in Original format
basvh
waarom zou nederland wk niet halen?

ik zit in amerika dus ben niet op de hoogte van de oranje wedstrijden. Ze hebben toch tegen roemenie gewonnen?
Remy D
quote:
Originally posted by basvh
waarom zou nederland wk niet halen?

ik zit in amerika dus ben niet op de hoogte van de oranje wedstrijden. Ze hebben toch tegen roemenie gewonnen?

hahaha beter lees je de topic door en dan snap je waar het om gaat! :tongue2
basvh
ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen.
MaGiK54
quote:
ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen.

Al weer.....waar zit je nu dan.....??
Remy D
quote:

hahaha snap sowieso niet dat je al langs komt, maarja ik ben Remy.
basvh
dadelijk vergadering over het script, en daarna generale repetitie van onze tv-show. ik wacht dus op die vergadering en ik denk ga ff op TA kijken
MaGiK54
quote:
dadelijk vergadering over het script, en daarna generale repetitie van onze tv-show. ik wacht dus op die vergadering en ik denk ga ff op TA kijken

TV show ? Waar zit je nu dan ?
Kaidreas
pffffffff... 19 pagina's is te lang om te lezen.. kan er iemand me ff invullen over wat er hier allemaal aan de hand is??
leuke flame-war in het begin precies :D
emre
Fookin classic!! Ik kijk sinds tijden weer een avondje TV en dan mis ik dit :eyes:
Roger
HAHAHAHA wat is dit prachtig om te lezen zeg!! en wat zijn die belgen afgemaakt:wtf: :p

Roger
die BETA draad is wel saai zeg.. ze kunnen er weer niks van dat blijkt wel
Glaniskanis
quote:
Originally posted by MaGiK54
TV show ? Waar zit je nu dan ?

PinkSoap doettie :):p
Voor en door ... je raad het al ;)

http://www.pinksoap.nl (wel serieus lachen btw, red.)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement