|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
waarom zou nederland wk niet halen?
ik zit in amerika dus ben niet op de hoogte van de oranje wedstrijden. Ze hebben toch tegen roemenie gewonnen? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
waarom zou nederland wk niet halen?
ik zit in amerika dus ben niet op de hoogte van de oranje wedstrijden. Ze hebben toch tegen roemenie gewonnen? |
hahaha beter lees je de topic door en dan snap je waar het om gaat! :tongue2 |
|
|
| basvh |
| ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen. |
Al weer.....waar zit je nu dan.....?? |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
ik zit in het prachtige usa dus wil me tijd hier wel beter besteden dan threads doorlezen. |
hahaha snap sowieso niet dat je al langs komt, maarja ik ben Remy. |
|
|
| basvh |
| dadelijk vergadering over het script, en daarna generale repetitie van onze tv-show. ik wacht dus op die vergadering en ik denk ga ff op TA kijken |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
dadelijk vergadering over het script, en daarna generale repetitie van onze tv-show. ik wacht dus op die vergadering en ik denk ga ff op TA kijken |
TV show ? Waar zit je nu dan ? |
|
|
| Kaidreas |
pffffffff... 19 pagina's is te lang om te lezen.. kan er iemand me ff invullen over wat er hier allemaal aan de hand is??
leuke flame-war in het begin precies :D |
|
|
| emre |
| Fookin classic!! Ik kijk sinds tijden weer een avondje TV en dan mis ik dit :eyes: |
|
|
| Roger |
| HAHAHAHA wat is dit prachtig om te lezen zeg!! en wat zijn die belgen afgemaakt:wtf: :p |
|
|
| Roger |
| die BETA draad is wel saai zeg.. ze kunnen er weer niks van dat blijkt wel |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
TV show ? Waar zit je nu dan ? |
PinkSoap doettie :):p
Voor en door ... je raad het al ;)
http://www.pinksoap.nl (wel serieus lachen btw, red.) |
|
|
|
|