return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
X-Tune en Mellow_Head zijn op geen enkele manier officiële vertegenwoordigers van het BETA-forum, noch van de meningen die wij daar hebben.



Belachelijk. Ik ga verhuizen naar Nederland.
New Wave
Mietjus, terugkrabbelen he!!! kan je een flame niet winnen?! MIET! begin er dan niet aan!
Jasperovitsj
Had ik niet eens ergens gezegd dat ze u op het NL-forum met de grond gelijk zouden maken met uw attitude? :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Hoho, nu niet de onschuldige belg gaan uithangen he :p


Ho ho Tim, wij zijn ook niet allemaal zoals Remy_D :D

quote:
Originally posted by Bertn
met alle respect, maar ik vind zijn replies op het betaforum niet altijd even netjes hoor. "penislikkende belgjes" enzovoort...


Ja oke, correct, maar jullie kennen Remy niet. Hij zit altijd te zieken etc....en het is voor de gein. Maar ga je tegen hem in, dan komtie terug. En hij is kampioen nieuwe scheldwoorden ;)
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Had ik niet eens ergens gezegd dat ze u op het NL-forum met de grond gelijk zouden maken met uw attitude? :)


Moi? J'ai la situation en mains. :)



Allez, voor de Feyenoorders. Zelfs een simpele belg kunnen jullie niet betalen. Goor daarentegen gaat terug naar België.


"SIMONS IS TE DUUR VOOR FEYENOORD"
_______________________________________
Feyenoord is geen kandidaat meer om
Timmy Simons over te nemen van Club
Brugge. Dat heeft Club-sportleider Marc
Degryse aan Sporza Radio bevestigd.

Maandag had Feyenoord een officieel bod
uitgebracht op de aanvoerder van Club
Brugge. Club zou zich daar dinsdag over
buigen en de club uit Rotterdam nog die
avond een antwoord geven. Degryse heeft
nu bevestigd dat Simons te duur is voor
Feyenoord en dat de club afhaakt.

Het gerucht ging al enkele weken dat
ook PSV wel wat voor Simons voelt. Maar
Degryse heeft nog eens herhaald dat hij
van PSV-interesse niet op de hoogte is.
Jappio
whaha lol, wat een kneuzen zijn die belgen zeg. "sorry jongens, remy d is het uitschot van NLTA en is geen vertegenwoordiger van ons"


:haha: :haha: :haha: :haha:
Jappio
quote:
Originally posted by X-Tune
Moi? J'ai la situation en mains. :)



Allez, voor de Feyenoorders. Zelfs een simpele belg kunnen jullie niet betalen. Goor daarentegen gaat terug naar België.


"SIMONS IS TE DUUR VOOR FEYENOORD"
_______________________________________
Feyenoord is geen kandidaat meer om
Timmy Simons over te nemen van Club
Brugge. Dat heeft Club-sportleider Marc
Degryse aan Sporza Radio bevestigd.

Maandag had Feyenoord een officieel bod
uitgebracht op de aanvoerder van Club
Brugge. Club zou zich daar dinsdag over
buigen en de club uit Rotterdam nog die
avond een antwoord geven. Degryse heeft
nu bevestigd dat Simons te duur is voor
Feyenoord en dat de club afhaakt.

Het gerucht ging al enkele weken dat
ook PSV wel wat voor Simons voelt. Maar
Degryse heeft nog eens herhaald dat hij
van PSV-interesse niet op de hoogte is.




Een nieuwe beckham is het niet iig :haha:
Muppy
quote:
Originally posted by X-Tune
Moi? J'ai la situation en mains. :)



Allez, voor de Feyenoorders. Zelfs een simpele belg kunnen jullie niet betalen. Goor daarentegen gaat terug naar België.


"SIMONS IS TE DUUR VOOR FEYENOORD"
_______________________________________
Feyenoord is geen kandidaat meer om
Timmy Simons over te nemen van Club
Brugge. Dat heeft Club-sportleider Marc
Degryse aan Sporza Radio bevestigd.

Maandag had Feyenoord een officieel bod
uitgebracht op de aanvoerder van Club
Brugge. Club zou zich daar dinsdag over
buigen en de club uit Rotterdam nog die
avond een antwoord geven. Degryse heeft
nu bevestigd dat Simons te duur is voor
Feyenoord en dat de club afhaakt.

Het gerucht ging al enkele weken dat
ook PSV wel wat voor Simons voelt. Maar
Degryse heeft nog eens herhaald dat hij
van PSV-interesse niet op de hoogte is.


tja op zich moet je daar niet zo heel erg mee zitten aangezien Goor afgelopen jaar Feyenoord de titel had moeten brengen...:D
New Wave
quote:
Originally posted by X-Tune
Moi? J'ai la situation en mains. :)



Ehj kaaskroket-beffer, geen frans lullen hier. Dat doe je maar in je eigen land.
MaGiK54
quote:
Originally posted by X-Tune
Moi? J'ai la situation en mains. :)



Niet op eens triest dat knoflooktaaltje gaan praten he....:o

tango
quote:
Originally posted by mellow_head
fu, ik ben wel es benieuwd of ied hier zoon grote muil tege mij durft opzette irl!


:stongue: Ik ben volgende week in brussel, kom je effe langs?
mellow_head
kzal u wel kome opzoeke
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement