|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
New Wave:
Ge zijt precies maar een rare. :) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by jp
Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!! 63 606
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! 115 758
Ook hier zijn we de grootste
:tongue2 |
Als je je daarmee beter voelt, pas de problèmes
:p |
|
|
| DJ_Siesta |
| hoe vet dat belgie het WK al bijna niet meer kan halen hahahahah :haha: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hoe vet dat belgie het WK al bijna niet meer kan halen hahahahah :haha: |
Ja, wanneer was dat nog eens gebeurd?  |
|
|
| jp |
Duitse herder
Belgische herder |
|
|
| X-Tune |
Ai, nu kom je met een slecht voorbeeld af.
Al ooit van een Mechelse scheper gehoord? |
|
|
| Remy D |
| wat denkt die aids-activist met cholera in zijn pisbuis wel niet door met Hachmed iemand van NLTA uit te dagen. Wat een kansloos hassangedrag, beter pas je beter op je kontgat en geef je hem niet meer zo vaak aan je marokkaanse vrienden.. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ai, nu kom je met een slecht voorbeeld af.
Al ooit van een Mechelse scheper gehoord? |
ja hoor
 |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Remy D
wat denkt die aids-activist met cholera in zijn pisbuis wel niet door met Hachmed iemand van NLTA uit te dagen. Wat een kansloos hassangedrag, beter pas je beter op je kontgat en geef je hem niet meer zo vaak aan je marokkaanse vrienden.. |
Haha, wat een stoere praat die jongen. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
wat denkt die aids-activist met cholera in zijn pisbuis wel niet door met Hachmed iemand van NLTA uit te dagen. Wat een kansloos hassangedrag, beter pas je beter op je kontgat en geef je hem niet meer zo vaak aan je marokkaanse vrienden.. |
Ze worden steeds creatiever Remy..........:crazy: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by jp
ja hoor
|
:haha:
Komt hij daar af met een stom tekeningske. :haha: :haha: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Haha, wat een stoere praat die jongen. |
aids aan je reet |
|
|
|
|