|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
ik weet nog goed dat die homo zwemmer uit Belgie in Atlanta op de eerste dag goud haalde...
je had ze moeten horen in Belgie!! "o wat zijn we goed en nederland niet" zo zaten ze allemaal daar in belgie, maar aan het einde van de OS hoorde je geen belg meer.
stakkers zijn het, ze hebben nog wel een nederlandse schaatser nodig om uberhaupt op de winterspelen aanwezig te zijn!!! Zelfs Jamaica doet daaraan mee maar Belgie heeft een nederlander nodig... :stongue: :stongue: |
|
|
| Freezel |
| Je kopt ze toch altijd maar weer mooi in Remy :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Remy D
ik weet nog goed dat die homo zwemmer uit Belgie in Atlanta op de eerste dag goud haalde...
je had ze moeten horen in Belgie!! "o wat zijn we goed en nederland niet" zo zaten ze allemaal daar in belgie, maar aan het einde van de OS hoorde je geen belg meer.
stakkers zijn het, ze hebben nog wel een nederlandse schaatser nodig om uberhaupt op de winterspelen aanwezig te zijn!!! Zelfs Jamaica doet daaraan mee maar Belgie heeft een nederlander nodig... :stongue: :stongue: |
vooral die laatste zin doet het hem!:haha: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nou ja, waar zitten tegenwoordig de Nederlandse mannen? Sinds die boomlange kerel (ben z'n naam kwijt) op Roland Garros heb ik toch ook niks meer gehoord van nederlandse mannen. Terwijl de Belgen tegenwoordig toch weer goed presteren met Malisse en de broertjes Rochus. Grand Slam titel op Roland Garros is niet mis, ook niet in het dubbelspel ;)
Om nog maar te zwijgen van Henin, die op haar 23ste al haar 4de Grand Slam titel pakt ;) |
Wie? :D
en ik noem toch mannentennis? want die belgische dames konden er wel wat van..
Krajicek --> Wimbledon
en natuurlijk onze dubbelheren :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ja, jullie hadden echt een goede generatie met Krajicek, Haarhuis, Eltingh en Schalken enzo, maar nu lijkt het opeens wel minder goed te gaan? :) |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ja, jullie hadden echt een goede generatie met Krajicek, Haarhuis, Eltingh en Schalken enzo, maar nu lijkt het opeens wel minder goed te gaan? :) |
Schijnbaar ruilen we dat nu met de turners.. (Yoeri van Gelder) |
|
|
| Kaidreas |
Och tis allemaal niks, wij hebben tenminste niet een vlak land (zonder heuvels) en met een hoop dwaze windmolens
10-4:cool: |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Och tis allemaal niks, wij hebben tenminste niet een vlak land (zonder heuvels) en met een hoop dwaze windmolens
|
Hmmm deze zin doet me een beetje te hard nadenken zo op deze avond ... volgens mij impliceer je dat jullie veel windmolens hebben.
Jullie moeten allemaal aufbauken btw want Holland pwnz België all right (wat niet wil zeggen dat ik België en wat het voortbrengt niet waardeer ;) ) |
|
|
| Kaidreas |
| ^euh... neen jullie plakkie vlak grond + de dwaze windmolens. wij hebben er toch niet veel? |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^euh... neen jullie plakkie vlak grond + de dwaze windmolens. wij hebben er toch niet veel? |
Dat snapte ik ook wel ;) Volgens mij klopt die zin alleen niet helemaal |
|
|
| Kaidreas |
^ja joenge... ik en nederlands. da gaat gewoon niet samen. oke :D
Edit: ff help gekregen van men moeder.
we hebben tenminste geen vlak land met dwaze windmolens!
beter? |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
^ja joenge... ik en nederlands. da gaat gewoon niet samen. oke :D |
Tja aangezien het oorlog is NEE jij dwaze Off topic blater :wtf: |
|
|
|
|