return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 18)
View this Thread in Original format
New Wave
X-tune, noway dat je gewonnen hebt. Als je de hele thread door kijkt dan hebben we jouw en mellowhead in zijn geheel onder de tafel gelult. You have been flamed. Je begon zelf met een flame maar je bent er zelf de dupe van geworden.
Bertn
There is no winner in war...

Moehaha, hoe cliché klonk dat:D
Phortastic
lol bij deze wil ik toch even melden dat mellow hoofd en x kloon niet representatief zijn voor Beta forum of voor .BE in het algemeen.

Mvg :o
Muppy
quote:
Originally posted by Phortastic
lol bij deze wil ik toch even melden dat mellow hoofd en x kloon niet representatief zijn voor Beta forum of voor .BE in het algemeen.

Mvg :o

tja maar zoals al eerder is gezegd is remy dat ook niet voor ons...dus daar kan je het niet mee winnen mannetje
Phortastic
hehe wil niets winnen hoor :)
wou ik gewoon even vermelden ;)
Xilver
quote:
Originally posted by Phortastic
hehe wil niets winnen hoor :)
wou ik gewoon even vermelden ;)

Ja, dat kan je nou wel lekker zeggen he, stoere kutbelg...

oh wait...
Remy D
quote:
Originally posted by Muppy
tja maar zoals al eerder is gezegd is remy dat ook niet voor ons...dus daar kan je het niet mee winnen mannetje

jongen in ben The Godfather van NLTA :crazy: :toocool:
Muppy
quote:
Originally posted by Remy D

dat ben je ook, maar waar het mij om ging is dat je ons ook niet over één kam kan scheren....want ja, jij bent hier de heerscher en ik bij lange na niet!

;)
Remy D
quote:
Originally posted by Muppy
dat ben je ook, maar waar het mij om ging is dat je ons ook niet over één kam kan scheren....want ja, jij bent hier de heerscher en ik bij lange na niet!

;)

haha mooi gezegd :happy2:
Phortastic
quote:
Originally posted by Xilver
Ja, dat kan je nou wel lekker zeggen he, stoere kutbelg...

oh wait...

LOL :haha:

SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D

We have a winner:

Remy D!

Remy, koning, ik heb weer smakelijk gelachen om je :stongue:
Ik blijf fan van je :p

Zie je op Dance Valley, dan drinken we een biertje, en gaan we naar de Armada tent Belgen uitlachen :p(voordat ik hier ook flames van NLTA'ers krijg: het gaat niet om Armada, maar om de belgen ;)).

Nog 1 mopje voordat ik 24 ga kijken:

Hoe kan je zien dat er een turk in je huis is geweest?
Dan is de prullenbak leeg en de hond verkracht.

Hoe kan je zien dat er een belgische turk in je huis is geweest?
Dan is de hond leeg en de prullenbak verkracht!

:eyespop: :tongue3 :crazy: :haha: :stongue:
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe

Zie je op Dance Valley, dan drinken we een biertje, en gaan we naar de Armada tent Belgen uitlachen :p(voordat ik hier ook flames van NLTA'ers krijg: het gaat niet om Armada, maar om de belgen ;)).

hahaha dat gaan we zeker net als vorig jaar bij James Holden, het was echt gaaf toen. :crazy: :crazy:

Ps. je mopje kende ik al. :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement