return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
X-Tune
De meeste Nederlanders hebben een grote muil.
Jappio
quote:
Originally posted by Bertn
ey chill kerel, ge moet het BETA forum hier niet ten schande komen maken eh;)

trouwens, zowel de belgen als de hollanders sucken geweldig in voetbal tegenwoordig...


en @ remy: doe ff normaal man..


Voorlopig gaan wij gewoon naar het WK hoor :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by mellow_head
^hoe kent gij mijne naam?


Nou domme hoer. Als je even deze hele thread had gelezen dan ha dje kunnen lezen dat een belg-genoot van je jou wnaam noemde. prutser.
Pumaz
We zijn niet allemaal zoals hem hoor :o
Bertn
quote:
Originally posted by New Wave
Nou domme hoer. Als je even deze hele thread had gelezen dan ha dje kunnen lezen dat een belg-genoot van je jou wnaam noemde. prutser.


hey komaan new wave, doe is niet mee met dat moddergegooi man:)
jp
Dat mellow klopt niet helemaal
SnuggLe
quote:
Originally posted by mellow_head
wow dreig je met een forum-ban kutHollander? Kom het es face 2 face zegge, zielig geval. Ik maak u kapot hoerenjong. fijn he Belgen uitlachen??:whip: the war is on....


Idd Yannick, doe eens normaal man...... sjezus, je zet jezelf behoorlijk voor gek.

1 mafkees van NLTA post wat, en je wil meteen alle NLers dood hebben? Doe niet zo triest. Kijk, flamen en plagen etc kan. Maar dor woorden als 'kut' , 'hoerenjong' en dat gezeik over matten maak je jezelf totaal NIET geliefd. Je kan ook overdrijven.

Van de rest van de BETA (en NLTA) replies kan ik lachen, maar als ik jou replies zie zie ik een klein, iel, vroeger teveel geplaagd mannetje die nu ineens heel snel op zijn pik getrapt is.

Relaxed dude, dan leef je langer.

En inderaad ,Remy, mijn held, heeft altijd een grote mond :D Geweldig :toothless
New Wave
quote:
Originally posted by Pumaz
We zijn niet allemaal zoals hem hoor :o


Hoho, nu niet de onschuldige belg gaan uithangen he :p
Jasperovitsj
DISCLAIMER:

X-Tune en Mellow_Head zijn op geen enkele manier officiële vertegenwoordigers van het BETA-forum, noch van de meningen die wij daar hebben. Zeker niet als het op voetbal aankomt. ;)


Maja, carry on, je moet toch ergens je examenstress kunnen uitwerken :o
New Wave
quote:
Originally posted by Bertn
hey komaan new wave, doe is niet mee met dat moddergegooi man:)


Dat is mijn hobby hier, ik doe dit al 5 jaar. Ik geniet hier van :p
En ik verdedig mijn vaderland. :p met bloed, zwete en tranen. :p

Bertn
quote:
Originally posted by SnuggLe


En inderaad ,Remy, mijn held, heeft altijd een grote mond :D Geweldig :toothless


met alle respect, maar ik vind zijn replies op het betaforum niet altijd even netjes hoor. "penislikkende belgjes" enzovoort...
mellow_head
ok, ik zal zwijgen















...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement