|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Vandaar ook dat (ook na navraag) veel mensen het niet eens kennen :p |
progressive muziek kennen ook veel mensen niet... Your point?
indien je het nog niet weet: of veel mensen het kennen of niet staat niet in relatie met de kwaliteit ervan ;) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Stella Artois moet daar tegenwoordig niet meer voor onderdoen :)
Plus, het smaakt véél beter :p |
das zeker lekker bier, maar Heineken is nog stukken lekkerder. |
|
|
| DJ_Siesta |
| hahaha die X-Tune wat een sukkeltje :p |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hahaha die X-Tune wat een sukkeltje :p |
:D
Ga ergens anders kakken...
 |
|
|
| Freezel |
| X-Tune: kak jij dan ook altijd met je broek aan? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Freezel
X-Tune: kak jij dan ook altijd met je broek aan? |
Niet met zo'n janettenbroek. Hoe gay is dat wel niet. Heeft ie zijn sandalen misschien ook nog aan? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Niet met zo'n janettenbroek. Hoe gay is dat wel niet. Heeft ie zijn sandalen misschien ook nog aan? |
volgens mij ben je zelf gay want ik heb nog nooit van een janettenbroek gehoord? maar allee da zal uwen dialect wel zijn he? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hahaha die X-Tune wat een sukkeltje :p |
ja idd bijna zo kansloos als DJ Jean... bijna... ;) |
|
|
| jp |
| Als zelfs Johan Gielen niet meer Belg wil zijn dan moet het wel heel erg gesteld zijn met dat land. Wat hebben jullie toch gedaan dat hij altijd maar weer kale ballen wil vasthouden? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by jp
Als zelfs Johan Gielen niet meer Belg wil zijn dan moet het wel heel erg gesteld zijn met dat land. Wat hebben jullie toch gedaan dat hij altijd maar weer kale ballen wil vasthouden? |
ik heb persoonlijk liever dat Gielen een hollander wordt hoor... je mag hem hebben. |
|
|
| jp |
| Nou zijn jullie weer een wereldkampioen armer. En een van de laatste hetero's van het land :haha: |
|
|
|
|