|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by jp
Gezellig. Kom je de boel schoonmaken? |
Ja, Remy Dollé opruimen |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Je hebt een veel te grote mond, en ik zou ervan genieten als iemand die eens een beetje kleiner klopt.
|
hahaha je kent me niet eens, voor jou moet Remy D gewoon een fictief mannetje zijn op een Canadees forum... hahaha waar een mens zich al druk om maakt.. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Dat ken ik zelfs niet.
Zwijg toch jongen als je zelfs nog nooit in België bent geweest. :rolleyes: |
Ben je nou ECHT zo dom dat je een kutmop als deze al niet eens begrijpt :conf: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik zal jou eens een bezoekje brengen. Wat vind je daarvan? |
lijkt me leuk, kan je me echt leren kennen. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha je kent me niet eens, voor jou moet Remy D gewoon een fictief mannetje zijn op een Canadees forum... hahaha waar een mens zich al druk om maakt.. |
Je wordt zo nerveus. :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Ben je nou ECHT zo dom dat je een kutmop als deze al niet eens begrijpt :conf: |
Tja, als je al zelf zegt dat je moppen slecht zijn... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Je wordt zo nerveus. :D | `
ja man, ik heb het niet meer. :nervous: |
|
|
| TranceZoner |
Ok mijn dagelijkse therapie uurtje is weer voorbij.
Later! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by emre
Zo dat geklooi rond Antwerpen is echt niet te doen + 90% van de inwoners daar weet niet eens wat Cafe D'Anvers is :eek:
En ja Kaidreas, zo is het idd beter :) |
inderdeed... vreed erg. ik moet wel toegeven. NL is stukken beter op uitgaansvlak dan BE, en qua vriendelijkheid is NL ook wel wat beter eigenlijk... |
|
|
| jp |
Voor een Belg heb je wel een erg Engels klinkende nickname
Ik dacht dat jullie zulke taalpuristen waren?
Landverrader :o |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by jp
Voor een Belg heb je wel een erg Engels klinkende nickname
Ik dacht dat jullie zulke taalpuristen waren?
Landverrader :o |
kinderachtig
Nog iemand? :rolleyes: |
|
|
|
|