return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 27)
View this Thread in Original format
X-Tune
quote:
Originally posted by jp
Gezellig. Kom je de boel schoonmaken?


Ja, Remy Dollé opruimen
Remy D
quote:
Originally posted by X-Tune
Je hebt een veel te grote mond, en ik zou ervan genieten als iemand die eens een beetje kleiner klopt.



hahaha je kent me niet eens, voor jou moet Remy D gewoon een fictief mannetje zijn op een Canadees forum... hahaha waar een mens zich al druk om maakt..
TranceZoner
quote:
Originally posted by X-Tune
Dat ken ik zelfs niet.
Zwijg toch jongen als je zelfs nog nooit in België bent geweest. :rolleyes:



Ben je nou ECHT zo dom dat je een kutmop als deze al niet eens begrijpt :conf:
Remy D
quote:
Originally posted by X-Tune
Ik zal jou eens een bezoekje brengen. Wat vind je daarvan?

lijkt me leuk, kan je me echt leren kennen.
X-Tune
quote:
Originally posted by Remy D
hahaha je kent me niet eens, voor jou moet Remy D gewoon een fictief mannetje zijn op een Canadees forum... hahaha waar een mens zich al druk om maakt..


Je wordt zo nerveus. :D
X-Tune
quote:
Originally posted by TranceZoner
Ben je nou ECHT zo dom dat je een kutmop als deze al niet eens begrijpt :conf:


Tja, als je al zelf zegt dat je moppen slecht zijn...
Remy D
quote:
Originally posted by X-Tune
Je wordt zo nerveus. :D
`
ja man, ik heb het niet meer. :nervous:
TranceZoner
Ok mijn dagelijkse therapie uurtje is weer voorbij.




Later!
Kaidreas
quote:
Originally posted by emre
Zo dat geklooi rond Antwerpen is echt niet te doen + 90% van de inwoners daar weet niet eens wat Cafe D'Anvers is :eek:

En ja Kaidreas, zo is het idd beter :)

inderdeed... vreed erg. ik moet wel toegeven. NL is stukken beter op uitgaansvlak dan BE, en qua vriendelijkheid is NL ook wel wat beter eigenlijk...
jp
Voor een Belg heb je wel een erg Engels klinkende nickname

Ik dacht dat jullie zulke taalpuristen waren?

Landverrader :o

X-Tune
quote:
Originally posted by jp
Voor een Belg heb je wel een erg Engels klinkende nickname

Ik dacht dat jullie zulke taalpuristen waren?

Landverrader :o


kinderachtig


Nog iemand? :rolleyes:
X-Tune
close topic
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 
Privacy Statement