|
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by X-Tune
:D :D
Haha, het was bijna janken.
Zal ik verder gaan Dolle Remy? |
waarom betrek je mij er weer bij stakker.. zolang jij dingen over mij weet die je niet kan weten mits iemand het je doorpast heb ik niet zo'n zin meer in een flame war. Ik ga toch jouw gegevens ook niet vragen en dan dreigen met 3den, das namelijk een groot teken van zwakte... |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Vreemd. Waarom wonen er dan zoveel Nederlanders in België?
- Fiscaal aantrekkelijk
- Grote huizen met grote tuin ipv zo'n klein lullig rijhuisje. :haha:
- Vriendelijke mensen
Ga jij maar verder rukken, Tokkie. |
Grote huizen? Hmja misschien, maar jullie land is wel een gore grijze stinkende darmmassa. Bleh, wat een goor land om door heen te rijden. Alle huizen grauw (vb. Luik) en een stank waarbij vergeleken ons riool een parfumlucht heeft.
Vriendelijke mensen? Right. :stongue:
Nou hup hup snel, je frites branden zo aan. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by X-Tune
:D :D
Haha, het was bijna janken.
Zal ik verder gaan Dolle Remy? |
R.U.K.K.E.R. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Grote huizen? Hmja misschien, maar jullie land is wel een gore grijze stinkende darmmassa. Bleh, wat een goor land om door heen te rijden. Alle huizen grauw (vb. Luik) en een stank waarbij vergeleken ons riool een parfumlucht heeft.
Vriendelijke mensen? Right. :stongue:
Nou hup hup snel, je frites branden zo aan. |
:conf:
Ben je al eens in Vlaanderen geweest? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Nou hup hup snel, je frites branden zo aan. |
Haha, wat een slecht vergelijking. De Nederlandse keuken stelt niets voor tov de Belgische.
Maar ja, ga nu maar een broodje kroket halen. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Remy D
waarom betrek je mij er weer bij stakker.. zolang jij dingen over mij weet die je niet kan weten mits iemand het je doorpast heb ik niet zo'n zin meer in een flame war. Ik ga toch jouw gegevens ook niet vragen en dan dreigen met 3den, das namelijk een groot teken van zwakte... |
Je hebt een veel te grote mond, en ik zou ervan genieten als iemand die eens een beetje kleiner klopt.
Doe maar. Ik heb nooit achter je gegevens gevraagd hier. Gaan je vrienden hier je verraden? Je bent zelf gewoon dom, sukkeltje. |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Haha, wat een slecht vergelijking. De Nederlandse keuken stelt niets voor tov de Belgische.
Maar ja, ga nu maar een broodje kroket halen. |
Belgische keuken? Pff, het enige wat jullie hebben zijn Anne-koekjes en WentelEefjes. :disbelief |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Belgische keuken? Pff, het enige wat jullie hebben zijn Anne-koekjes en WentelEefjes. :disbelief |
Dat ken ik zelfs niet.
Zwijg toch jongen als je zelfs nog nooit in België bent geweest. :rolleyes: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Doe maar. Ik heb nooit achter je gegevens gevraagd hier. Gaan je vrienden hier je verraden? Je bent zelf gewoon dom, sukkeltje. |
lees je eigen post nog ffies voordat je iemand dom gaat noemen.
en ik ga mensen buiten dit forum niet met een naam vervelen die iets negatiefs over nederland zegt, ze zien me aankomen. Er is namelijk ook een wereld buiten internet, misschien moet je die is gaan ontdekken... |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Remy D
lees je eigen post nog ffies voordat je iemand dom gaat noemen.
en ik ga mensen buiten dit forum niet met een naam vervelen die iets negatiefs over nederland zegt, ze zien me aankomen. Er is namelijk ook een wereld buiten internet, misschien moet je die is gaan ontdekken... |
Ik zal jou eens een bezoekje brengen. Wat vind je daarvan? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik zal jou eens een bezoekje brengen. Wat vind je daarvan? |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
:stongue:
:stongue:
:stongue:
:o |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik zal jou eens een bezoekje brengen. Wat vind je daarvan? |
Gezellig. Kom je de boel schoonmaken? |
|
|
|
|