return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
View this Thread in Original format
X-Tune
:stongue: :haha: :stongue: :haha:
jammer joh, volgende keer geen Tjechië in jullie groep!!!
hahaha :haha: :haha:
New Wave
We zullen het zien. :) beetje frusti omdat al vast staat dat julli eniet mee zullen doen.? :) zwaaizwaai :p
X-Tune
quote:
Originally posted by New Wave
We zullen het zien. :) beetje frusti omdat al vast staat dat julli eniet mee zullen doen.? :) zwaaizwaai :p


Niet echt. We zijn een speciaal land en de Rode Duivels interesseren ons niet. Het liefst supporteren we voor de tegenstander zodat we op onze bek gaan.
Maar we maken nog altijd kans. :(
jp
Gezellig die interactie binnen het Nederlandse taalgebied :D
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Gezellig die interactie binnen het Nederlandse taalgebied :D


Jammer dat die moffen al automatisch gekwalificeerd zijn.
Had me niets verbaast als ze het niet gered hadden in de voorrondes.
X-Tune
quote:
Originally posted by New Wave
Jammer dat die moffen al automatisch gekwalificeerd zijn.


domme vraag :p
jp
Die doen al mee, ze organiseren het weet je wel :p
New Wave
Ik had het al geedit voordat jullie gepost hadden. :D jammer he broeders :p
TranceFool
quote:
Originally posted by X-Tune
domme vraag :p

waar zie jij een vraagteken?
kluns
MaGiK54
Trieste weer deze draad.......slotje or stfu.....:o

New Wave
quote:
Originally posted by TranceFool
waar zie jij een vraagteken?
kluns


:D je had het net niet gezelen.:p maak je niet dik :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by TranceFool
waar zie jij een vraagteken?
kluns



Hij ken er ook niks aan doen.....hij is een Belg.....:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 
Privacy Statement