return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 
Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!! (pg. 28)
View this Thread in Original format
TranceZoner
quote:
Originally posted by X-Tune
kinderachtig


Nog iemand? :rolleyes:



Sorry hoor, maar waarom rot je niet gewoon op uit dit forum? Hier blijkt eigenlijk wel uit dat je ons zit af te zeiken, maar je vindt het hier dan blijkbaar veel toffer dan op je eigen lokale forum. Ga gewoon weg, en zoek een vriendin ofzo. Hoef je ook niet zo veel te rukken. En daar krijg je dan weer minder puisten van.

Win-win situatie, mkay?
X-Tune
quote:
Originally posted by TranceZoner
Sorry hoor, maar waarom rot je niet gewoon op uit dit forum? Hier blijkt eigenlijk wel uit dat je ons zit af te zeiken, maar je vindt het hier dan blijkbaar veel toffer dan op je eigen lokale forum. Ga gewoon weg, en zoek een vriendin ofzo. Hoef je ook niet zo veel te rukken. En daar krijg je dan weer minder puisten van.

Win-win situatie, mkay?



Goed bezig. Eerst vragen om weg te gaan en vervolgens mij uitdagen?
Het zit trouwens goed met mijn vriendin. We zijn al 21 maanden samen.
djcresto
quote:
Originally posted by TranceZoner
Sorry hoor, maar waarom rot je niet gewoon op uit dit forum? Hier blijkt eigenlijk wel uit dat je ons zit af te zeiken, maar je vindt het hier dan blijkbaar veel toffer dan op je eigen lokale forum.


Bij ons heeft ie het al gedaan en is hiervoor al gebanned geweest. :rolleyes:
TranceZoner
quote:
Originally posted by X-Tune
Goed bezig. Eerst vragen om weg te gaan en vervolgens mij uitdagen?
Het zit trouwens goed met mijn vriendin. We zijn al 21 maanden samen.


Jezus je moet natuurlijk ook tegen een grapje kunnen. Maar goed veel succes he met je vriendin. Ga gewoon weg. Ciao Ciao!
jp
quote:
Originally posted by X-Tune
Goed bezig. Eerst vragen om weg te gaan en vervolgens mij uitdagen?
Het zit trouwens goed met mijn vriendin. We zijn al 21 maanden samen.


Wanneer wordt ze 2 jaar?
Remy D
ik wou nog wat gaan zeggen maar ik besluit nu maar is de wijsste te zijn... :tongue2
X-Tune
Wil niemand mijn vriendje zijn?
jp
Ben jij dat in dit filmpje?

http://users.pandora.be/XplosiveCrew/Movies/jens.wmv
Dj_Day-V
quote:
Originally posted by X-Tune
zwijg jochie,
heb je niets anders te doen?


Whaha, iemand raakt ge-irriteerd :stongue:

Spam ergens anders :rolleyes:
New Wave
X-tune, wat ben jij een domme ass zeg. Wat boeit ons dat nou of jullie een betere keuken hebben..... Daarnaast was het niet janken, jullie waren gedist dus wat loop je tof te doen met je domme waardeloze argumenten! Je bent en blijft een prutser. Je was finaal uitgelult en daarom was de flame voorbij. Dus ga nou niet stoer lopen doen met die quotes van jp en mij. Je draait de werkelijkheid om prutser, je zit slap te ouwehoeren. Je blijft de grootste sukkel.

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
Bij ons heeft ie het al gedaan en is hiervoor al gebanned geweest. :rolleyes:

Yes

Dus AUB blijven gaan jongens, dan wordt hij misschien eindelijk voorgoed gebanned! :toothless
New Wave
Ach, het is een jochie die denkt dat hij leuk is. Hij zit nu ook domme opmerkingen te maken tegenover buitenlandse TA'ers die serieus dingen over Nederland willen vragen. Kijk een flame is leuk. Maar ga dan niet kinderachtig door. Hij probeert NLTA nu een beetje belachelijk te maken via die weg. Vrij kansloze actie. Hij heeft daar niets te zoeken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 
Privacy Statement