return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
BeTA Mix (pg. 10)
View this Thread in Original format
Moondust
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
pooley, check pm ;)
Moondust, Eagle` ; waar willen jullie ertussen?

voor mij speelt het geen rol, ik pas mij wel aan, zet mij maar waar er plaats is
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by pooley
skip mij maar, ik heb echt weinig tijd (alleen zaterdag namiddag ofzo)

Ok, we zien wel waar we zitten tegen dan, als je dat ziet zitten, kun je er nog altijd tussen, laat maar iets weten als je tijd hebt :)

Moondust, ik heb je tussen het waarschijnlijk trance-geweld gestoken, ik denk dat je daar wel iets gaat kunnen doen; als dat iemand niet uitkomt, dan meldt die dat maar en dan schuiven we wat, no problemo.

Jasperovitsj, check pm ;)

edit; ok, J is ermee bezig, ten vroegste op vrijdag binnen (best nog een normale termijn imo); pooley, goesting om daarop te volgen?
Jasperovitsj
Pm gelezen :)

Mixen zal er wel pas vrijdag van komen, maar ik heb wel al enkele tracks in m'n hoofd! :)
Nu nog kiezen :nervous:
diddi
ben eens benieuwd naar het resultaat. :eyespop: :eyespop:

We rippen de set aan 190 kbps, right?
Eagle`
138 zoiets
eieregooie
quote:
Originally posted by diddi
ben eens benieuwd naar het resultaat. :eyespop: :eyespop:

We rippen de set aan 190 kbps, right?

192 lijkt me wat meer geschikt :p
eieregooie
Ow, ik ben als snel aan de beurt zie ik :D Maar dat komt goed uit, want ik ben toch t hele weekend vrij :D
diddi
quote:
Originally posted by eieregooie
Ow, ik ben als snel aan de beurt zie ik :D Maar dat komt goed uit, want ik ben toch t hele weekend vrij :D

stoefer :o
Jasperovitsj
Ondanks dat er nog maar 2 plaatjes in de mix zitten klinkt hij toch al goed! :D
Alleen is het nu te hopen dat de titel van de openingstrack geen waarheid wordt voor deze mix :p
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ben nu aan het afhalen; nog niet beluisterd of zo. Ik zal ze wel op de ftp zetten, Blue Sky 99, je moet je dat niet meer aantrekken. Dank voor de bliksemsnelle reactie :eyes: Ten laatste morgenochtend is het aan de volgende.
edit; da's keigoed gedaan jong :eyes: (allé, vind ik toch é), nochthans nie gemakkelijk. Goeie trackkeuze ook, past goed.

Thx! 'k wist dat'k na donderdagavond nogal weinig tijd had dus heb'k het maar snel laten vooruitgaan! Was idd niet gemakelijk, had nog wel een paar goeie tracks in m'n hoofd maar deze vond ik idd ook wel passen :)

The_G0dfather
Kan je geen tracklist posten met iedere keer een plaat erbij als iemand gemixt heeft ?
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Kan je geen tracklist posten met iedere keer een plaat erbij als iemand gemixt heeft ?

't moet eig een verrassing blijven, niet? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement