|
BeTA Mix (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| stoefer = opschepper in mooi nederlands :D |
|
|
| mellow_head |
| Kunnen de noorderburen ni volge? :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zo, net opgenomen, en ik ben de mix nu op de pc aan het recorden. Dus met wat geluk staat hij binnen een uurtje klaar voor de volgende! :) |
|
|
| diddi |
| ik ga voor een verassing zorgen denk ik... wait and see |
|
|
| Push2005 |
| Wa zouden jullie zeggen als ik er op het einde 'n Regi plaat inmix ... puur Belgsich en zo op het einde van de set moet da tocch geweldig klinken hé :eyespop: |
|
|
| Belgian Bonzai |
lol!
pooley, you in?
anders go!
En dan moogt ge de informatie aan de volgende doorspelen rechtstreeks zulle :)
yet to listen to the added mix |
|
|
| Push2005 |
Uit nieuwsgierigheid... Wie is er nu eigenlijk bezig ? Pooley ?
BB ge gaat uw sterreke in de eerste post moeten updaten eh ;) |
|
|
| eieregooie |
| ik heb nog niets gehoord iig... En inmiddels is me vrije weekend voorbij :( |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wa zouden jullie zeggen als ik er op het einde 'n Regi plaat inmix ... puur Belgsich en zo op het einde van de set moet da tocch geweldig klinken hé :eyespop: |
Let op: Big Regi is watching you ! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wa zouden jullie zeggen als ik er op het einde 'n Regi plaat inmix ... puur Belgsich en zo op het einde van de set moet da tocch geweldig klinken hé :eyespop: |
van de eerste milc inc platen zijn wel enkele heel sterke dj phillip remix imo. In my eyes en promis oa |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by eieregooie
ik heb nog niets gehoord iig... En inmiddels is me vrije weekend voorbij :( |
Ik ook niet, dus geen pooley helaas voorlopig (vanaf nu is het opt-in, pooley, we blijven hopen :) )
Sorry voor de ongelegen timing, ei :(
Maar dus, eieregooie, check PM :) |
|
|
| Pheatus |
m'n ftp ligt momenteel eventjes plat, omdat er een abuse is geweest. Blijkbaar hebben kerels van Romenië mijn paswoord teweten gekomen en hebben ze een phishing-pagina op mijn account geplaatst. Deze heeft dan een mail rondgestuurd naar duizenden mensen! :nervous:
Nu, we zijn druk bezig met alles opnieuw inorde te brengen. Ik vrees wel dat de filmpjes van Tomorrowland niet meer online zullen komen. Mijn excuses daarvoor, maar ik heb te weinig upload over om ze te uppen. De beta-mix blijft dezelfde normaal!
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,
Seba |
|
|
|
|