return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
BeTA Mix (pg. 12)
View this Thread in Original format
diddi
stoefer = opschepper in mooi nederlands :D
mellow_head
Kunnen de noorderburen ni volge? :D
Jasperovitsj
Zo, net opgenomen, en ik ben de mix nu op de pc aan het recorden. Dus met wat geluk staat hij binnen een uurtje klaar voor de volgende! :)
diddi
ik ga voor een verassing zorgen denk ik... wait and see
Push2005
Wa zouden jullie zeggen als ik er op het einde 'n Regi plaat inmix ... puur Belgsich en zo op het einde van de set moet da tocch geweldig klinken hé :eyespop:
Belgian Bonzai
lol!

pooley, you in?
anders go!

En dan moogt ge de informatie aan de volgende doorspelen rechtstreeks zulle :)

yet to listen to the added mix
Push2005
Uit nieuwsgierigheid... Wie is er nu eigenlijk bezig ? Pooley ?
BB ge gaat uw sterreke in de eerste post moeten updaten eh ;)
eieregooie
ik heb nog niets gehoord iig... En inmiddels is me vrije weekend voorbij :(
Bunz
quote:
Originally posted by Push2005
Wa zouden jullie zeggen als ik er op het einde 'n Regi plaat inmix ... puur Belgsich en zo op het einde van de set moet da tocch geweldig klinken hé :eyespop:

Let op: Big Regi is watching you !
djcresto
quote:
Originally posted by Push2005

van de eerste milc inc platen zijn wel enkele heel sterke dj phillip remix imo. In my eyes en promis oa

Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by eieregooie
ik heb nog niets gehoord iig... En inmiddels is me vrije weekend voorbij :(

Ik ook niet, dus geen pooley helaas voorlopig (vanaf nu is het opt-in, pooley, we blijven hopen :) )
Sorry voor de ongelegen timing, ei :(
Maar dus, eieregooie, check PM :)
Pheatus
m'n ftp ligt momenteel eventjes plat, omdat er een abuse is geweest. Blijkbaar hebben kerels van Romenië mijn paswoord teweten gekomen en hebben ze een phishing-pagina op mijn account geplaatst. Deze heeft dan een mail rondgestuurd naar duizenden mensen! :nervous:

Nu, we zijn druk bezig met alles opnieuw inorde te brengen. Ik vrees wel dat de filmpjes van Tomorrowland niet meer online zullen komen. Mijn excuses daarvoor, maar ik heb te weinig upload over om ze te uppen. De beta-mix blijft dezelfde normaal!

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,
Seba
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement