return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
BeTA Mix (pg. 13)
View this Thread in Original format
Pheatus
ca marche again! Happy mixing ;)
Push2005
quote:
Originally posted by Pheatus
ca marche again! Happy mixing ;)

Yep, nice work ...
Amai, kwist nie da phising ook al bij 'kleinere' gebruikers voorkwam :nervous:
Pheatus
blijkbaar :rolleyes:
kwas ook wel verschoten ze! En ergste van al: ze moeten mijn hoofdpaswoord gevonden hebben om op onze ftp te kunnen. En met dit paswoord kan je zowat al onze klanten hun sites plat leggen :nervous: .
Nuja, het nieuwe paswoord zullen ze zo snel niet meer vinden ;). En elke klant-site krijgt een andere pass.
Belgian Bonzai
Haha, net eens goed geluisterd naar de voorlopige versie; gaat zwaar de goeie richting uit met deze mix vind ik :D
Heel goeie mixes en gewoon steengoeie muziek :D
Real
Kzen es curieus wat ervan gaat worden. :)
eieregooie
Prioriteitenlijstje...

- Perceptions mixen voor morgen
- Icone's ID contest update nakijken
- BeTA mix mixen
- Website repareren

En aangezien ik aan dat laatste vanavond al wil kunnen beginnen... Zal ik de rest ook vandaag maar moeten doen... :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Real
Kzen es curieus wat ervan gaat worden. :)

+1

Ik ben vooral benieuwd naar hoe extreem het verschil tussen de eerste en de laatste plaat zal zijn, zowel qua bpm als qua sound! :toothless
Jasperovitsj
Crapz0r, ik hoor net dat er in mijn opname van de mix in het begin een paar kleine skipjes zitten :nervous:

Best dat ik de mix tot nu toe dan even terug opnieuw opneem en upload zeker?

EDIT: Done, skipvrij deze keer, binnen een uurtje ongeveer staat hij op de ftp :)

EDIT 2: It's up :)
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
+1

Ik ben vooral benieuwd naar hoe extreem het verschil tussen de eerste en de laatste plaat zal zijn, zowel qua bpm als qua sound! :toothless

Dat zal toch nog best meevallen ? We zijn gestart rond de 130 BPM dacht ik; ik hoop dat de volgende platen het nie teveel naar onder hebben getrokken; want ik heb iets klaar eind de 130, tenzij ik nog wijzig :)

Kben zéér benieuwd :D
Jasperovitsj
Blue Sky had het tempo is zijn track iets naar beneden gehaald (wat ik ondervond tijdens de eerste keer mixen: toen had ik m'n plaat gelijk gezet op de eerste track, en bij het inmixen stond die blijkbaar een paar procent te snel :nervous: ), maar ik heb het tempo dan weer wat naar boven getrokken in mijn track. Dus ik denk nog steeds dat we rond de 130 à 132 bpm zitten :)

Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Blue Sky had het tempo is zijn track iets naar beneden gehaald (wat ik ondervond tijdens de eerste keer mixen: toen had ik m'n plaat gelijk gezet op de eerste track, en bij het inmixen stond die blijkbaar een paar procent te snel :nervous: ), maar ik heb het tempo dan weer wat naar boven getrokken in mijn track. Dus ik denk nog steeds dat we rond de 130 à 132 bpm zitten :)

Tegen da ik moet laat ik eerst alles opgepitched recorden naar 140 BPM en dan opt einde smijt ik er iets in aan 145 BPM :disbelief :tongue2

Edit: Dan klinkt het "pittiger" rememeber ;):p
Jasperovitsj
:nervous:

Going hardstyle of hardcore dan? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement