|
BeTA Mix (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
... Waarom ben ik daar niet opgekomen?
:whip:
Nog een minuut of 3 Fredje |
|
|
| Push2005 |
| Kvond dat de eerste track "The fly is dead" moest zijn ... bonzai trots :o |
|
|
| FredNova |
Ik heb hem net binnen... en vind dat hij al erg overstuurd klinkt :nervous:
I'll try to do my best, dadelijk plaatje mixen en terug uppen... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik heb hem net binnen... en vind dat hij al erg overstuurd klinkt :nervous:
I'll try to do my best, dadelijk plaatje mixen en terug uppen... |
Das rap :eyes: |
|
|
| Eagle` |
| Swel nog mijnen toer ni mo zou iemand mij kunnen zeggen hoe het mij kan lukken om toch nog mee te doen, want mijnen md heeft er blijkbaaer gans de geest aangegeven. Heb ook geen cd-spelers buiten hifi ofzo |
|
|
| FredNova |
| upload done, pm to TCX done :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ben is benieuwd hoe hij tot nu toe al klinkt :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik heb hem net binnen... en vind dat hij al erg overstuurd klinkt :nervous:
|
Kheb ook net geluisterd, en de bassen klinken inderdaad redelijk overstuurd, en de treble komt er ook veel minder door :s |
|
|
| eieregooie |
En die heb ik toch flink opgekrikt, de trebles... Door t gebruik van MD's is de dynamiek sowieso ver te zoeken... En het mooiste is... Het wordt van kwaad tot erger... Het gaat alleen maar nog door meer en meer verschillende apparatuur.
Met een concept als dit is daar echter geen ontkomen aan, tenzij je met ableton gaat werken ofzo... |
|
|
| Xilver |
| Kzal vanavond eens zien seh. |
|
|
| Jasperovitsj |
| What's the status on the mix? :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
What's the status on the mix? :) |
I'm pretty f00king tired, en heb der nog ni mee bezig geweest. Zal iets voor morgenavond zijn denk'k. |
|
|
|
|