return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
BeTA Mix (pg. 9)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ik ga mijn wil doordrukken, als't u nie aanstaat, moet ge me maar flamen tot het einde der tijden, ca va?

Schurftige hond !
diddi
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Ik ga mijn wil doordrukken, als't u nie aanstaat, moet ge me maar flamen tot het einde der tijden, ca va?

Goed zo... ten minste iemand die knopen kan doorhakken! :toocool:
eieregooie
:)
Blue Sky 99
Oki, heb ff moeten zoeken naar een track maar heb uiteindelijk wel een goeike gevonden :p Mijn werk zit er al op :)
Push2005
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Oki, heb ff moeten zoeken naar een track maar heb uiteindelijk wel een goeike gevonden :p Mijn werk zit er al op :)

Nice work... zo moet het vlotten :)

Valt de kwaliteit nog best mee als het live gedaan wordt ?
Belgian Bonzai
Ben nu aan het afhalen; nog niet beluisterd of zo. Ik zal ze wel op de ftp zetten, Blue Sky 99, je moet je dat niet meer aantrekken. Dank voor de bliksemsnelle reactie :eyes: Ten laatste morgenochtend is het aan de volgende.
edit; da's keigoed gedaan jong :eyes: (allé, vind ik toch é), nochthans nie gemakkelijk. Goeie trackkeuze ook, past goed.
Belgian Bonzai
pooley, check pm ;)
Moondust, Eagle` ; waar willen jullie ertussen?
FredNova
Kan de lijst (volgorde dj's) nog eens gepost worden aub?
Belgian Bonzai
-> openingspost ;)
Wie wil wisselen of zo, allemaal geen probleem hé (als je nog niet aan de beurt bent, en dan nog)
pooley
skip mij maar, ik heb echt weinig tijd (alleen zaterdag namiddag ofzo)

Push2005
Dan ist nu aan Jasper ofzo ? :)
Jasperovitsj
Sure, laat maar komen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement