|
BeTA Mix (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Is diddi hier al aan bezig ?
Hij is precies al een paar dagen afwezig... :( |
|
|
| diddi |
| alive and kickin' :D |
|
|
| Pheatus |
Lieven, de mix staat er al op hoor ;)
Geef gerust de gegevens door naar de volgende :) |
|
|
| Moondust |
pm naar diddi verstuurd...
It's all yours! |
|
|
| diddi |
thanx...
ben eens benieuwd! :crazy: |
|
|
| Real |
| 2 weken later ... :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Yeah, we kunnen nu hier niet laten stilvallen hé :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allé Diddi, hoe zit het nu jom? :p |
|
|
| diddi |
Dit weekend neem ik de mix op. Heeft veel voeten in de aarde gehad, maar dat zal jullie wss niet interesseren
maar hij komt er dus (asap) ;) |
|
|
| diddi |
| Mannen, heb ondertussen de mix opgenomen, maar de kwaliteit is er erg hard op achteruit gegaan. Ik heb ze opgenomen met CoolEdit, ma de bassen zijn helemaal weg. Heeft iemand een suggestie qua programma om op te nemen? Thanx |
|
|
| Jasperovitsj |
Adobe Audition misschien? :)
Trail versies zijn overal te verkrijgen... |
|
|
| Sh!fty |
| tegen dat die mix af is, is de muziek al oud |
|
|
|
|