return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
BeTA Mix (pg. 3)
View this Thread in Original format
Push2005
Kweenie ja , kwestie van te starten :)

We zijn BETAs é :)
Jasperovitsj
Yeah sure, als de rest daar ook mee akkoord is :)
En moest dat het geval zijn wil ik me ook wel een paar BPM's hoger zetten. Genoeg M.I.K.E. en L-Vee platen om uit te kiezen, en veel belgische prog is er niet anyway...
Push2005
Doen we wel niet zoiets als 1 track per artiest ? Zodat het niet allemaal M.I.K.E platen worden ? Ik bedoel aliasen mogen wel, maar geen 2x voorkomen; dat je geen playlist hebt met massive motion en fuego caliente tezamen. Anders zal er teveel gefocust worden op die 2 producers denk ik :)

Er is genoeg belgisch talent om een cd mee vol te krijgen
Jasperovitsj
Als ge te veel gaat beperken is de spontaniteit er een beetje vanaf vind ik, en dat gaat de mix niet ten goede komen vrees ik :s
Push2005
Daar heb je wel gelijk in. Maar de werken van sommige producers lijken nogal eens op elkaar en wordt het dan niet wat eentonig? Nuja, das misschin nog veraf. Ik hoop dat de andere DJ's morgen hun BPMs posten, dan een soort van volgorde wordt uitgekozen en het dan van start kan gaan :)
eieregooie
Ik vind dat BB de eerste plaat mag kiezen aangezien het zijn initiatief is... of neem een plaatje van TOR en Pumaz ofzo

Enw at betreft de vrees voor een eentonige mix... Als het goed is ben je als DJ wel wat creatief en kan je zelf wel wat bedenken ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vind dat BB de eerste plaat mag kiezen aangezien het zijn initiatief is... of neem een plaatje van TOR en Pumaz ofzo

Fingerpaint remix van Sugar Mountain :crazy: :toothless
pooley
BB jerome and the gang bang !
Push2005
Akkoord :)
Belgian Bonzai kiest de eerste plaat. Maar ik vind ook dat hij de eerste mix mag doen, als hij dat zelf wil natuurlijk.

Kiezen we dan een volgorde van de personen die de mix mogen aanvullen ?
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Push2005
Akkoord :)
Belgian Bonzai kiest de eerste plaat. Maar ik vind ook dat hij de eerste mix mag doen, als hij dat zelf wil natuurlijk.

Kiezen we dan een volgorde van de personen die de mix mogen aanvullen ?
Zouden we niet beter eerst de BPMs afwachten en dan de volgorde pas kiezen?

Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Zouden we niet beter eerst de BPMs afwachten en dan de volgorde pas kiezen?

Akkoord, maar euh, zou je die van jou eventjes kunnen posten aub :D
Zeer vriendelijk dat ik de kop mag afbijten, mensen, maar dat gaat mislukken vermits ik er een uplifting monster wil tussensmijten en dan zou ie veel te fel beginnen :)... tenzij... ik denk net aan een nummer...

Maandag beginnen we eraan, zou ik zeggen; wie geen bpm heeft gepost zal ik eens onder de loep nemen, kijken wat zijn favoriete nummers zijn en zo en een afschatting maken op basis daarvan (aub, bespaar me dat werk). Wie dan niet akkoord is, kunnen we nog verzetten dan, geen probleem.
Blue Sky 99
Ik draai prog en breaks, tussen de 120 en 133 BPM. Eventueel kan ik me ook wel aanpassen en er een uplifting of trance track tussen draaien ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement