return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
BeTA Mix (pg. 18)
View this Thread in Original format
Moondust
LOL! eagle zegt net ZONDER cd-speler :whip: ;)

indien je 2 pc's hebt kan je vb 1 aansluiten om mix op te nemen en 1 om af te spelen
ofwel draagbare mp3-speler aan mengpaneel aansluiten of even de cd-speler van je broer of pa lenen ( dient geen pitch te hebben is toch enkel voor af te spelen) of sluit je stereo aan de ingang van je mengpaneel en speel zo de mix af of... beetje creatief zijn ik heb zo ook al de gekste opstellingen gezet :)
Eagle`
quote:
Originally posted by Moondust
LOL! eagle zegt net ZONDER cd-speler :whip: ;)

indien je 2 pc's hebt kan je vb 1 aansluiten om mix op te nemen en 1 om af te spelen
ofwel draagbare mp3-speler aan mengpaneel aansluiten of even de cd-speler van je broer of pa lenen ( dient geen pitch te hebben is toch enkel voor af te spelen) of sluit je stereo aan de ingang van je mengpaneel en speel zo de mix af of... beetje creatief zijn ik heb zo ook al de gekste opstellingen gezet :)


zal sterio optie dan maar proberen en koptelefoon mixen, zit niks anders op. of Gewoon atomix installeren en op de magic button duwen das ook een oplossing :stongue:


bedankt voor enerzijds nutteloze en anderzijds nutteloze info ;)
Push2005
Dit niet laten rotten hé... is al 6 dagen niemeer in gepost geweest ;)
Eagle`
*update*

aangezien lack of time en men hifi geen geschreven cd's leest (ook wanneer geschreven als music-cd) heb ik aan Real gezegd om het door te geven aan de volgende, normaal is dat al gebeurd

Alvast mijn excuses
Real
quote:
Originally posted by Eagle`
*update*

aangezien lack of time en men hifi geen geschreven cd's leest (ook wanneer geschreven als music-cd) heb ik aan Real gezegd om het door te geven aan de volgende, normaal is dat al gebeurd

Alvast mijn excuses


Gij ging dat zelf doen. :whip:


Soit, PM naar Moondust is verstuurd.
Moondust
okido

lekkere opwarming voor highlite zie....I'm on it!!!
Moondust
ga da tegen maandag proberen klaar hebben...
Moondust
...mix is klaar nog effe wachten tot buurman zijn wireless aanzet om up te loaden zo spaar ik weer wat MB's aan upload uit :tongue2
Sh!fty
^LOOOOL, dacht da ik de enige was die da die :D
Moondust
kan iemand nog es de login gegevens pm-en?

Belgian Bonzai
done :)
Moondust
om 1 of andere reden geraak ik niet op ftp, heb het nu geupload naar andere ftp waar pheatus ook aan kan, hij zal dan de mix op juiste plaats zetten en dan kunnen we verder gaan

weet wel niet 100% zeker of het door belg gemaakt is maar 't is wel op een belgisch platenlabel uitgekomen ma als ge 't nie goed zou vinden mix ik er wel een andere in
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 
Privacy Statement