|
BeTA Mix (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
Iets van Hatrixx mss?:conf:
Red Carpet - Allright
maar das allemaal meer after-club mss :rolleyes: en ni echt tranzy |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor hoeveel minuten gaan we trouwens? Kwestie van te weten hoe lang het timeslot ongeveer mag zijn per dj :) |
Och, iets van een 8 minuten of zo, 10 lijkt me toch min of meer maximum. 14 tracks, zo ziet het er nu naar uit; ietsje onder de 6 minuten is in feite ideaal, omdat we dan nog binnen cd lengte blijven, maar da's geen must en gaan we wss ook niet halen. Als je 1m inmixt, dan gaat het bv over ietsje onder de 7m die ideaal is.
Zie d'er komen al goeie Belgische producties boven waar een mens niet direct aan denkt, Hatrixx, nooit aan gedacht.
Ondertussen heeft Pheatus een ftp geregeld voor ons, waarvoor bijzonder veel dank, dus we staan echt in de startblokken. |
|
|
| lievez |
Mr Sam & Fred Baker - Forever waiting
Urban Electro Squad - Ex-Girlfriends (Mr. Sam Sunset Remix)
mss ook nog redelijk deftig voor intro |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by diddi
Iets van Hatrixx mss?:conf:
Red Carpet - Allright
maar das allemaal meer after-club mss :rolleyes: en ni echt tranzy |
Hatrixx - Pressure (Hatrixx deep mix)
Fantastische intro-plaat! :eyes: :crazy: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by lievez
Mr Sam & Fred Baker - Forever waiting
Urban Electro Squad - Ex-Girlfriends (Mr. Sam Sunset Remix)
mss ook nog redelijk deftig voor intro |
Kweetnie, den eerste is 134.1 bpm, heel misschien al ietsje te snel voor de eerste djs (kweetnie); wel een zalige track natuurlijk.
De 2e kan ik niet op de kop tikken, nergens een sample gevonden. Mr. Sam is bij mijn weten een Fransman (tenzij Dimitri Andreas meegeholpen heeft, heb ik niets van kunnen terug vinden), kweetnie van UES.
Ik zou toch heel binnenkort graag de knoop doorhakken, hoor; dus opinies zijn welkom.
Voorstellen van lievez hebben imo voorrang, omdat ze niet ingeschreven staat als mixer. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Alle oude Mr Sam producties en remixes zijn gemaakt door Fred Baker, dus zo Belgisch als maar zijn kan! :) |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Voorstellen van lievez hebben imo voorrang, omdat ze niet ingeschreven staat als mixer. |
:whip:
hij :D |
|
|
| djcresto |
age of love is da nie Belgisch? En toch ook nie zo snel?
Anders iets van Dave Swayze, Sunstroke of yasmine's garden
of iets van blue yellow of red screen, of was dat enkel mr sam?
en anders Dave Kane - die sinesweeper remix van hoe heet ie ook al weer?
of ofre haze - love song?
the mackenzie - without you ;)
keuze zat :D |
|
|
| djcresto |
of mss ook nog:
Airwave - Innerspace
prachtige intro en gewoon één van de grootste Belgische klassiekers |
|
|
| Buoyant |
Misschien Airwave - Ladyblue in een van de remixen, Markus Schulz heeft toch een hele rustige mix?
EDIT: Of iets anders van Airwave, als in Planisphere - NYE of Lolo - Extended Horizon ? |
|
|
| diddi |
of iets van M.I.K.E., ik dacht dat er ook een trage versie van strange world bestond... ma ben ni meer zeker of da wel Strange World is... :rolleyes: (Oud worden hè, het heeft zo zijn gevolgen)
hehehe :tongue3 |
|
|
|
|