|
BeTA Mix (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
't moet eig een verrassing blijven, niet? :p |
zo blijft het ook een verassing, we weten gewoon geleidelijk wat meer :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Alleen de deelnemende DJ's hebben toegang tot de FTP en bijgevolg tot de tracklists én de mix in elk stadium ;) Kvind dat wel leuk, dan kan iedereen die mee in het project betrokken is het stap voor stap blijven meevolgen! :)
En de rest, tjah...die moeten maar geduld hebben! :p
Ik denk trouwens dat er veel "classics" in de mix zullen steken. :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk trouwens dat er veel "classics" in de mix zullen steken. :) |
Belgische tracks + classics = ode aan M.I.K.E. ? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tot nu toe nog geen Mike platen in de mix, en ik ga er ook geen gebruiken ;) |
|
|
| FredNova |
Ik ben echt wel benieuwd...
Ik denk dat ik Tiesto - Traffic ga nemen :toothless (just kidding! dju, tis ook geen Belg ):nervous: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Alleen de deelnemende DJ's hebben toegang tot de FTP en bijgevolg tot de tracklists én de mix in elk stadium ;) Kvind dat wel leuk, dan kan iedereen die mee in het project betrokken is het stap voor stap blijven meevolgen! :)
En de rest, tjah...die moeten maar geduld hebben! :p
|
moet dat goed gemixt zijn, anders wil ik wel eentje outfaden :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ondanks dat er nog maar 2 plaatjes in de mix zitten klinkt hij toch al goed! :D
Alleen is het nu te hopen dat de titel van de openingstrack geen waarheid wordt voor deze mix :p |
JAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAA !
Ik had gelijk :D
Het is "when things go wrong".
BB, ik trek mijn scheldingen terug; ge hebt er goed aan gedaan ;) Ik wou ook die track voor te openen !
Edit: Jasper, tis uwe schuld :p Ge hebt het verraden ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Edit: Jasper, tis uwe schuld :p Ge hebt het verraden ;) |
Ik heb just niks gedaan...
Ik heb iets wat van veraf misschien op ne voorzet zou kunnen lijken gegeven, maar gij waart zo dom om hem binnen te koppen! :p
Anyway, ik weet écht ni welke plaat ik moet kiezen! :sadgreen:
Kheb er 2, en ze zijn allebei even mooi, betekenen evenveel voor mij en zijn ook allebei perfect voor deze plaats in de mix... ik haat dilemma's! :whip: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Anyway, ik weet écht ni welke plaat ik moet kiezen! :sadgreen:
Kheb er 2, en ze zijn allebei even mooi, betekenen evenveel voor mij en zijn ook allebei perfect voor deze plaats in de mix... ik haat dilemma's! :whip: |
Laat Zehra het dan kiezen :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Anyway, ik weet écht ni welke plaat ik moet kiezen! :sadgreen:
Kheb er 2, en ze zijn allebei even mooi, betekenen evenveel voor mij en zijn ook allebei perfect voor deze plaats in de mix... ik haat dilemma's! :whip: |
ik zou dan een andere nemen :p :D |
|
|
| Real |
| Jullie verpesten het voor de hele groep! |
|
|
| eieregooie |
Kee, dan zal ik wel geen classic draaien :D
(wat is een stoefer?) |
|
|
|
|