|
BeTA Mix (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Adobe Audition misschien? :)
Trail versies zijn overal te verkrijgen... |
da s gewoon de opvolger van CoolEdit eh... maar er zitten idd wel wat meer functies in die de mix weer wat kunnen bijwerken;)
Btw, jammer da k ni meegedaan heb:( |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Btw, jammer da k ni meegedaan heb:( |
Gij kunt er nog tussen zulle! Waarom nie? Bevestiging vereist; kijk mss eerst even naar de 1e post in de thread of we nog in je zone bevinden, en dan zeg je maar waar je tussenwil. Tenzij iemand daar een probleem mee heeft... |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Gij kunt er nog tussen zulle! Waarom nie? Bevestiging vereist; kijk mss eerst even naar de 1e post in de thread of we nog in je zone bevinden, en dan zeg je maar waar je tussenwil. Tenzij iemand daar een probleem mee heeft... |
ik zit rond 135-140... Als da er nog tussen past wil ik best meedoen:) Tenzij ik hier dan gebanned wordt natuurlijk;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ik zit rond 135-140... Als da er nog tussen past wil ik best meedoen:) Tenzij ik hier dan gebanned wordt natuurlijk;) |
U R N :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
U R N :) |
thx dude;) Ik hoor dan wel wanneer diddi klaar is zeker? |
|
|
| diddi |
Doe maar LPG, ik krijg de bass niet goed. Moet nog eens posten op één of ander forum. En da zal weer wa tijd in beslag nemen :rolleyes:
Su6 ermee |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by diddi
Doe maar LPG, ik krijg de bass niet goed. Moet nog eens posten op één of ander forum. En da zal weer wa tijd in beslag nemen :rolleyes:
Su6 ermee |
krijg ik dan de gegevens van iemand viua pm ofzo? |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
krijg ik dan de gegevens van iemand viua pm ofzo? | On their way.
Diddi, no hard feelings ze man, merci voor te proberen :) |
|
|
| Dj LPG |
hmm... Ik begrijp waarom Diddi de beatmatch niet goed kreeg... De mix is al een beetje ed up, en dan hapert de plaat van moondust op het einde nog een keertje, vertraagt ze nog even ook en daar bovenop scheelt er blijkbaar nog ergens iets aan mijn liedje ook...
Anywayz, ik heb het zo goed mogelijk proberen oplossen met veel knip en plakwerk, maarje hoort het wel een beetje:( Dus als jullie echt niet tevreden zijn, dan probeer ik het wel nog wat verder en anders wens ik de volgende veel geluk:p
Het valt uiteindelijk wel mee hoor, maar je zal wel horen wat ik bedoel... Uploading binne een kwartierke |
|
|
| Push2005 |
| Haa, EINDELIJK kan ik er Trancescape in mixen :eyes:, belgium's finest |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haa, EINDELIJK kan ik er Trancescape in mixen :eyes:, belgium's finest |
oh sjit had da dan gezegd... Dan was ik alvast begonnen met intensation of oe noemt da ook weer:p
edit: binne 2min staat het in mp3;) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
hmm... Ik begrijp waarom Diddi de beatmatch niet goed kreeg... De mix is al een beetje ed up, en dan hapert de plaat van moondust op het einde nog een keertje, vertraagt ze nog even ook en daar bovenop scheelt er blijkbaar nog ergens iets aan mijn liedje ook...
Anywayz, ik heb het zo goed mogelijk proberen oplossen met veel knip en plakwerk, maarje hoort het wel een beetje:( Dus als jullie echt niet tevreden zijn, dan probeer ik het wel nog wat verder en anders wens ik de volgende veel geluk:p
Het valt uiteindelijk wel mee hoor, maar je zal wel horen wat ik bedoel... Uploading binne een kwartierke |
lolz, de beatmatching lukt nog wel, ma de kwaliteit was al niet top. En dan nog eens opnemen via mijn pc = BETA mix om zeep. Had ni veel zin om mijn kaart nog eens te bestuderen. Kwou er één insteken van Cloud 69... :tongue2 |
|
|
|
|