return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
BeTA Mix (pg. 20)
View this Thread in Original format
Dj LPG
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Adobe Audition misschien? :)
Trail versies zijn overal te verkrijgen...

da s gewoon de opvolger van CoolEdit eh... maar er zitten idd wel wat meer functies in die de mix weer wat kunnen bijwerken;)
Btw, jammer da k ni meegedaan heb:(
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Dj LPG
Btw, jammer da k ni meegedaan heb:(

Gij kunt er nog tussen zulle! Waarom nie? Bevestiging vereist; kijk mss eerst even naar de 1e post in de thread of we nog in je zone bevinden, en dan zeg je maar waar je tussenwil. Tenzij iemand daar een probleem mee heeft...
Dj LPG
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Gij kunt er nog tussen zulle! Waarom nie? Bevestiging vereist; kijk mss eerst even naar de 1e post in de thread of we nog in je zone bevinden, en dan zeg je maar waar je tussenwil. Tenzij iemand daar een probleem mee heeft...

ik zit rond 135-140... Als da er nog tussen past wil ik best meedoen:) Tenzij ik hier dan gebanned wordt natuurlijk;)
Belgian Bonzai
quote:
ik zit rond 135-140... Als da er nog tussen past wil ik best meedoen:) Tenzij ik hier dan gebanned wordt natuurlijk;)

U R N :)
Dj LPG
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
U R N :)

thx dude;) Ik hoor dan wel wanneer diddi klaar is zeker?
diddi
Doe maar LPG, ik krijg de bass niet goed. Moet nog eens posten op één of ander forum. En da zal weer wa tijd in beslag nemen :rolleyes:

Su6 ermee
Dj LPG
quote:
Originally posted by diddi
Doe maar LPG, ik krijg de bass niet goed. Moet nog eens posten op één of ander forum. En da zal weer wa tijd in beslag nemen :rolleyes:

Su6 ermee

krijg ik dan de gegevens van iemand viua pm ofzo?
Belgian Bonzai
quote:
krijg ik dan de gegevens van iemand viua pm ofzo?
On their way.
Diddi, no hard feelings ze man, merci voor te proberen :)
Dj LPG
hmm... Ik begrijp waarom Diddi de beatmatch niet goed kreeg... De mix is al een beetje ed up, en dan hapert de plaat van moondust op het einde nog een keertje, vertraagt ze nog even ook en daar bovenop scheelt er blijkbaar nog ergens iets aan mijn liedje ook...
Anywayz, ik heb het zo goed mogelijk proberen oplossen met veel knip en plakwerk, maarje hoort het wel een beetje:( Dus als jullie echt niet tevreden zijn, dan probeer ik het wel nog wat verder en anders wens ik de volgende veel geluk:p

Het valt uiteindelijk wel mee hoor, maar je zal wel horen wat ik bedoel... Uploading binne een kwartierke
Push2005
Haa, EINDELIJK kan ik er Trancescape in mixen :eyes:, belgium's finest

Dj LPG
quote:
Originally posted by Push2005
Haa, EINDELIJK kan ik er Trancescape in mixen :eyes:, belgium's finest

oh sjit had da dan gezegd... Dan was ik alvast begonnen met intensation of oe noemt da ook weer:p

edit: binne 2min staat het in mp3;)
diddi
quote:
hmm... Ik begrijp waarom Diddi de beatmatch niet goed kreeg... De mix is al een beetje ed up, en dan hapert de plaat van moondust op het einde nog een keertje, vertraagt ze nog even ook en daar bovenop scheelt er blijkbaar nog ergens iets aan mijn liedje ook...
Anywayz, ik heb het zo goed mogelijk proberen oplossen met veel knip en plakwerk, maarje hoort het wel een beetje:( Dus als jullie echt niet tevreden zijn, dan probeer ik het wel nog wat verder en anders wens ik de volgende veel geluk:p

Het valt uiteindelijk wel mee hoor, maar je zal wel horen wat ik bedoel... Uploading binne een kwartierke

lolz, de beatmatching lukt nog wel, ma de kwaliteit was al niet top. En dan nog eens opnemen via mijn pc = BETA mix om zeep. Had ni veel zin om mijn kaart nog eens te bestuderen. Kwou er één insteken van Cloud 69... :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
Privacy Statement