|
BeTA Mix (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by lievez
tis nen duitser den van bellen :) |
lolz
Ik ga op zeker spelen. Ken eigenlijk niet al die aliassen en al die nationaliteiten die achter vele producties zitten. :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Heb is wa geduld jom :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Heb is wa geduld jom :p |
Zei ik dan iets ?:tongue2 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gij geniepigaard gij :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gij geniepigaard gij :p |
I know ... remember; ALTIJD quoten :D;) |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Is iedereen wel akoord met een Belgische mix? Vrije trackkeuze kan een betere mix opleveren. Opinies? :conf:
Burn (Original Mix) is zooo zalig trouwens; die Van Bellen Remix moet ik nog checken. Is dat een Belg? |
Om te beginnen zou ik toch bij een Belgische mix blijven, eveneens een uitdaging, en ideaal om eens iets dergelijks uit te proberen. ;) Volgende mix zal dan wel vrije trackkeuze zijn hoor.
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Pheatus, een ftp'tje zou schitterend zijn :D !
't Gaat dus allemaal privaat, zodat het voor de rest een verrassing is, ook de tl, die wordt wel compleet meegegeven aan de volgende djs. |
Geen probleem ;). Maar hoe doe je het dan om de ftp privaat te houden? Enkel pas doorsturen van login/pass als hij aan de beurt is? Zo kunnen de kerels die ervoor gemixed hebben wel telkens eens luisteren hoe het gesteld is hé! En ik kan natuurlijk ook altijd luisteren *evil grin* |
|
|
| Belgian Bonzai |
lievez, iemand anders? (kans tot Blue Sky 99 klaar staat)
Blue Sky 99 - 120-133
Pooley - 127
Jasperovitsj - 127-132
eieregooie - 125-140 (that narrows it down lol)
Xilver - 130-140
Belgian Bonzai - 137
Real - 135-140
diddi - 137-143
Push2005 - 135-145
Pheatus - 135-145
FredNova
Moondust
Eagle`
De laatste 3 gooie we d'er dan wel tussen.
Iedereen ok?
Ik zend sebiet een pm naar Blue Sky 99 om te vragen of de track die ik voorstel, in zijn kraam past; zolang ik daar geen antwoord op gekregen heb staat het iedereen, die nog niet ingeschreven is, vrij een 1e track voor te stellen, duidelijk dus liefst iets aan de trage kant; Burn was een schitterend idee wegens schitterende track, maar vermits we voor Belgisch gaan...).
Het is dus de bedoeling dat één van de betrokken producers Belgisch is, dit kan gaan over een collab tot een remix. Beperkend, ok, maar er zijn veel goeie Belgische producers, hoor! |
|
|
| eieregooie |
| Misschien iets van Paalvouwer als 1e dan? Da's een Belg toch? |
|
|
| Belgian Bonzai |
OK, PM away.
^die moet ik es checken dan, ik had eerder gedacht aan een voorstel van iemand die nog niet als dj ingeschreven staat, maar toch zijn steentje wil bijdragen. The clock is ticking; wanneer ik post dat we vertrokken zijn, is het te laat... |
|
|
| eieregooie |
| Ik ken er zelf ook niks van... t was maar een idee hehe |
|
|
| Jasperovitsj |
| Voor hoeveel minuten gaan we trouwens? Kwestie van te weten hoe lang het timeslot ongeveer mag zijn per dj :) |
|
|
|
|