|
BeTA Mix (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| uhhh 125-140 bpm ofzo voor mij :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
maar dat gaat mislukken vermits ik er een uplifting monster wil tussensmijten en dan zou ie veel te fel beginnen
|
Van mij moogt ge met een uplifting monster starten ze. Een fel begin is ook een goed begin ;) ... ik ben ook doorgaans voor uplifting / epic... |
|
|
| Pheatus |
Liefst tussen 135-145 BPM voor mij :D Thx!
BB go for it :p |
|
|
| Real |
| Buh BPM 135-140 ofzo. :) |
|
|
| Moondust |
| ik wil ook best wel meedoen... |
|
|
| diddi |
tss de 137 - 143 BPM plz
:D |
|
|
| Eagle` |
| mag ek oek nog meedoen, btw alleen belgische platen ofwa ? |
|
|
| Belgian Bonzai |
Ok, you guys are IN :D
Pooley's BeTA sessions mix klokt af op 127.2
Set van FredNova heb ik ook staan ergens, maar ik vind em niet direct. I'll keep you posted.
Dan zal ik toch maar de eerste track opleggen, die ligt quasi vast, maar omdat ik die niet zo easy vind om te mixen ga ik die toch eerst voorleggen aan de eerste mixer (jullie hoeven daar niet zoveel op te letten [enfin, houd het wel 'mogelijk' aub], maar vermits het de eerste track is, vraag ik het liever dan dat de eerste direct al in de problemen zit), zal wss J of Pooley zijn. Again, I'll keep you posted.
Alle tracks Belgisch, vind ik een goed idee in feite, laat het ons zo doen, zal cool zijn, en 't is reclame voor onze producers :)
Moondust & Eagle`, enige voorkeur qua bpm? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ok, you guys are IN :D
Pooley's BeTA sessions mix klokt af op 127.2
Set van FredNova heb ik ook staan ergens, maar ik vind em niet direct. I'll keep you posted.
Dan zal ik toch maar de eerste track opleggen, die ligt quasi vast, maar omdat ik die niet zo easy vind om te mixen ga ik die toch eerst voorleggen aan de eerste mixer (jullie hoeven daar niet zoveel op te letten [enfin, houd het wel 'mogelijk' aub], maar vermits het de eerste track is, vraag ik het liever dan dat de eerste direct al in de problemen zit), zal wss J of Pooley zijn. Again, I'll keep you posted.
Alle tracks Belgisch, vind ik een goed idee in feite, laat het ons zo doen, zal cool zijn, en 't is reclame voor onze producers :)
Moondust & Eagle`, enige voorkeur qua bpm? |
Wa is dan de volgorde die gevolgd wordt van Dj's ? |
|
|
| lievez |
kzalkik den eersten track zegge aangezien geen zin heb om te mixe :p
Walsh & Coutre feat. Holly - Burn (Original Mix)
bpm is redelijk "traag" en tis ni direct een te hevig of een te boring nummerke :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by lievez
kzalkik den eersten track zegge aangezien geen zin heb om te mixe :p
Walsh & Coutre feat. Holly - Burn (Original Mix)
bpm is redelijk "traag" en tis ni direct een te hevig of een te boring nummerke :p |
Ken ik zelfs niet ;) Is da Belgisch ? |
|
|
|
|