|
BeTA Mix (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ik blijf erbij, de Breaks remix of Fingerpaint remix van Suger Mountain. Op en top belgisch, en gemaakt door "onze" artiesten. Is er een betere track om een Belgische BETA mix mee te beginnen? :) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is er een betere track om een Belgische BETA mix mee te beginnen? :) |
Ja
:toothless sorry da moest ff |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik verwachtte al zoiets :p |
|
|
| Buoyant |
| Het is misschien ergens wel een goed idee om met die plaat te beginnen ivm met de Beta-trotsheid enzo. Maar mijn persoonlijke smaak vindt dat eigelijk niet zo een top plaat ... |
|
|
| mellow_head |
| Ben es benieuwd naar het eindresultaat :) is wel vet ja. Be sure to upload it then :tongue3 |
|
|
| Moondust |
er zitten toch genoeg producers tussen?
waarom laat je niet die mensen kun talent tonen en dat iemand zelf voor intro zorgt ;) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Moondust
er zitten toch genoeg producers tussen?
waarom laat je niet die mensen kun talent tonen en dat iemand zelf voor intro zorgt ;) |
I like the idea, maar gaan we dan niet veel tijd verspillen. Ik denk zo aan een intro van da cd'ke van Kai Tracid Contemplate "will you control your live, or will your live control you..." of da van Cosmic Gate "Welcome to the cosmic gate..." ma dan me een lekker BETA vocaltje op :eyes: (in the beginning there were the BETA's, and the BETA's had a groove, and from this groove came the groove of all grooves... lol)
btw, mogen der ook oudere nummers inzitten? Halve retro's (dus niet die met een snelle beat, die anderen :D ) |
|
|
| FredNova |
| zet mij maar rond de 135 BPM |
|
|
| Push2005 |
Een van de beste platen om mee te beginnen lijkt me
Airwave - When Things go wrong
Trage BPM maar toch sterke bas, en ideaal als intro ... iemand akkoord :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
Sorry hoor lievez :o lol, echt, ik had dat precies zo in mijne kop zitten... :wtf:
Ik ga mijn wil doordrukken, als't u nie aanstaat, moet ge me maar flamen tot het einde der tijden, ca va? De track is namelijk door iemand anders ook voorgesteld om mee te beginnen, vandaar.
We zijn vertrokken, Blue Sky 99, ge moogt beginnen aan de track die ik u voorgesteld heb, tenzij je het niet ziet zitten om eruit te mixen. In dat geval mag je kiezen uit de voorstellen die op tafel liggen :) Ik zend je zo meteen een pm met alle details en met het adres waar, als alles goed gaat, je de track kan afhalen en dan weer verondersteld bent van te uploaden.
Als er problemen of vragen zijn, mag je ze altijd voorleggen of stellen.
Try to keep us posted :)
Succes, mensen :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ik ga mijn wil doordrukken, als't u nie aanstaat, moet ge me maar flamen tot het einde der tijden, ca va? |
Hoerezoon! |
|
|
|
|