|
BeTA Mix (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:nervous:
Going hardstyle of hardcore dan? :p |
Ja, Belgische hardcoretrots DHT :nervous:
Nenee, gewone trance bevredigt mij meer dan genoeg :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Mjah, 145 bpm blijf ik echt wel té snel vinden, ook voor trance of zelfs hardtrance. :)
Maar ja, das de keuze van de mixer die aan de beurt is ;) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Heb net de mix even beluisterd, knap gedaan Jasper, strak gemixt en vrij goeie platenkeuze! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vrij goed? :whip: :p |
|
|
| diddi |
lol
mijn track zal afhangen van hetgeen ervoor al gedraaid is. Ik zal mss wel gaan voor een oudere track.
DJ Georges - Action ofzo :D |
|
|
| eieregooie |
Je maakt t me niet gemakkelijk Jasper :p
PS... De geluidskwaliteit van de mix is nu al naar z'n moer :toothless |
|
|
| Blue Sky 99 |
| 'k heb ff de mix volledig opnieuw beluisterd, wat the hell is er met de eerste overgang gebeurd? We zijn nog maar pas bezig en der is precies al iets fout gelopen :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
'k heb ff de mix volledig opnieuw beluisterd, wat the hell is er met de eerste overgang gebeurd? We zijn nog maar pas bezig en der is precies al iets fout gelopen :( |
Voor zover ik kan horen: een tel te vroeg ingemixt? :conf: |
|
|
| Blue Sky 99 |
| 't is al in orde, er was blijkbaar iets mis met m'n bestand :p |
|
|
| diddi |
BS, kan je de dj-list nog eens posten en markeren waar de mix nu zit? :)
Thanx |
|
|
| eieregooie |
Bij mij nog steeds, maar ik werk me momenteel 3 keer in de rondte :tongue3
Op z'n vroegst morgenavond, maar iig voor het weekend is t gedaan :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by diddi
BS, kan je de dj-list nog eens posten en markeren waar de mix nu zit? :)
Thanx |
Ik probeer de eerste post van de thread up to date te houden; Daar staat het :) |
|
|
|
|