|
BeTA Mix (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Bij mij nog steeds, maar ik werk me momenteel 3 keer in de rondte :tongue3
Op z'n vroegst morgenavond, maar iig voor het weekend is t gedaan :) |
Jij bent de zwakste schakel !
:p |
|
|
| eieregooie |
| Neej, da's Poelie :p Als hij gewoon wat had laten weten had ik het 1,5e week geleden al gedaan, toen ik VRIJ was :D |
|
|
| eieregooie |
Pff, dat was best lastig... In eerste instantie om iets belgisch te vinden dat een beetje achter Jasper z'n plaatje past, en ten tweede de zwevende bpm :D
Om die laatste reden heb ik bij mijn plaatje de pitch maar constant gelaten, en gooi ik de bpm van de hele mix wel een procentje omhoog... Dan is die van mij mooi op 0% :) Ik heb ook me best gedaan om de levels en EQ van de plaatjes een beetje te herstellen... De 2e had veel meer bass dan de rest, en de laatste had juist weer erg weinig treble...
Zal m zometeen uppen, dan kunnen we eindelijk weer verder :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Zal m zometeen uppen, dan kunnen we eindelijk weer verder :p |
Werd verdorie tijd ook ! :whip: |
|
|
| eieregooie |
| Jij klaagt best veel he? Je lijkt wel een Nederlander :p |
|
|
| FredNova |
Ik verwacht een bericht asap :D (met alle info/link/...)
ps: het is wel nodig dat hij eens afgemixt wordt, anders heb je een zeer slechte kwaliteit op het einde, dus thanx Ei |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik verwacht een bericht asap :D (met alle info/link/...)
|
check pm :)
| quote: | | ps: het is wel nodig dat hij eens afgemixt wordt, anders heb je een zeer slechte kwaliteit op het einde, dus thanx Ei |
Heel juist; dank je, ei.
ps: nog niet geluisterd, zal nie voor direct zijn ook nie (volume limieten :whip: ), maar toch een van de volgende dagen. |
|
|
| Real |
We zitten nog maar aan een derde van het totaal.
Ik vrees dat op het einde de kwaliteit van de eerste tracks echt helemaal bagger gaat zijn. :o
Spijtig.
*pessimistisch denken* |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
check pm :)
|
thanx, maar ik denk dat Ei nog niet geupload heeft... |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ah ja, klopt. lol. Nog eventjes wachten dan... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by eieregooie
w00ps :clown: |
Dj Bountyhunter - Whoops?
Dat is ook Belgisch ja... |
|
|
|
|