return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
BeTA Mix (pg. 2)
View this Thread in Original format
Push2005
Ik doe zeker mee ! :D
Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het is wel te doen voor vinylmixers, alleen met veel omwegen :)
In mijn geval moet ik het zo doen, en correct me if I'm wrong:

- De volledige mix tot aan mijn beurt downloaden en op cd branden

- CD afspelen op cd-spelers aangesloten op het mengpaneel, zonder aan de pitch te komen

- Vinyl inmixen, en die plaat volledig laten uitspelen, en ondertussen alles vanaf het begin laten opnemen op minidisc

- Die minidisc opnemen op de PC via een programma naar keuze, en dat volledige bestand terug uppen voor de volgende.

Maar dan zit ge onvermijdelijk wel met kwaliteitsverlies door die overgangen tussen toestellen...


Ik zal het ook zo doen... maakt toch zoveel niet uit voor kwaliteit. Als je via computer luistert is geluidskwaliteit toch van minder belang, in plaats dat je op groot systeem draait.

Klasseer mij maar bij de 137-146 BPM's ;)
FredNova
Ik denk dat velen (ik ook) moeten werken zoals Jasper zegt, maar tis voor het plezier he, het moet niet op cd uitkomen, alhoewel :D
Push2005
Wel, wie neemt het initiatief om de rangschikking van BPM te beginnen en dan uiteindelijk de eerste plaat mixt ?

Kvind het een goed idee dus het moet snel van start gaan ;)
Belgian Bonzai
Safe, er is interesse; dan doen we dat gewoon hé.
Gelieve BPM of preference te posten :)

Kwaliteit, jah; die analoge overzettingen zetten de zaak ietsje onder druk, maar als we niet onder de 192Kbps gaan, zal dat goe meevallen, dat hebben we gemerkt in het amateur dj forum; da's nie direct een probleem.

En er is nog plaats, hoor mensen!
Jasperovitsj
Allé, kzal me bij de kandidaten zetten dan :)

Jasperovitsj: 127 - 132 BPM

Owja, de eerste dj, mag die alleen de eerste plaat kiezen, of ook effectief de eerste mix maken?
Push2005
Posten maar die BPM's :)

Edit: BB verander de mijne maar tussen 135-145 :), anders ligt het wat te hoog !
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Allé, kzal me bij de kandidaten zetten dan :)

Jasperovitsj: 127 - 132 BPM

Owja, de eerste dj, mag die alleen de eerste plaat kiezen, of ook effectief de eerste mix maken?

cool, die mag idd enkel de eerste plaat kiezen, maar als die dat ziet zitten mag ie wel iets speciaal doen als intro of zo. Of mag mixen als hij/zij niet al bij 15 minuten uitkomt dan (bij wijze van spreken, je begrijpt wat ik bedoel), je doet met je timeslot (waar trouwens geen keiharde limiet opstaat hoor) wat je maar wil. Als we het houden bij een dj of 13 à 14, dan zit het erin dat we het cd-lengte houden en dat zou handig meegenomen zijn.
Maar het was eigenlijk niet de bedoeling mensen te weigeren.
Jasperovitsj
Meh, zet mij dan maar al niet als eerste, want meewerken aan een mixcd zonder effectief te mogen mixen vind ik maar niks :p

En misschien kunnen we misschien wel een soort van stijl-opdeling doen als we genoeg kandidaten hebben? Eén cd met iets rustigere en tragere tracks, en één cd volledig doorknallen? :) Dat maakt het ook makkelijker om de meer progressive dj's ook een kans te geven ;) En dan hoef je ook geen geforceerde mixen (qua lengte dan) te maken om toch maar iedereen aan bod te kunnen laten komen...
Belgian Bonzai
ca va, ca va; maar dan moeten er toch wat meer mensen meedoen. Goei idee, had er ook al aan gedacht. Nog eventjes afwachten.
Wie graag nogal trage (zullen zien, rond de 128-130 vermoed ik) prog doet, maar geen fluit kan mixen, mag zich dus kandidaat stellen voor de 1e track.

Push2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Meh, zet mij dan maar al niet als eerste, want meewerken aan een mixcd zonder effectief te mogen mixen vind ik maar niks :p

En misschien kunnen we misschien wel een soort van stijl-opdeling doen als we genoeg kandidaten hebben? Eén cd met iets rustigere en tragere tracks, en één cd volledig doorknallen? :) Dat maakt het ook makkelijker om de meer progressive dj's ook een kans te geven ;) En dan hoef je ook geen geforceerde mixen (qua lengte dan) te maken om toch maar iedereen aan bod te kunnen laten komen...


Hebben we geoeg kandidaten dan ? Dan moet je alle Dj's opsplitsen in progressive en trance. Ik snap wel dat als je een cd met progressive begint dat je niet moet eindigen met techtrance, dus ik denk dat het eerder een kwesti van aanvoelen is :)

Ik stel voor dat we de opsplitsing nog niet meteen doen, en gewoon eerst een Belgische trance editie houden, ga je daar niet mee akkoord ?
Jasperovitsj
Een mix met alleen belgische tracks dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement