|
Fok Formule 1 Manager 2006
|
View this Thread in Original format
| jp |
http://f1.fok.nl/
Subleague: Tranceaddict
Password: Tranceaddict
Eerste race: Bahrein 12-03-2006
Veel succes :D |
|
|
| TOR |
aha! ik nodig traditiegewijs mezelf weer uit voor jullie league :D
*edit* lol, wat een kutgedoe alweer om dat team samengesteld te krijgen :sadgreen: |
|
|
| jp |
| Het is één grote gok met al die nieuwe teams en motoren :( |
|
|
| Ouwe Dwaas |
nou dat niet alleen,
140 miljoen budget:rolleyes:
had van mij wel iets meer mogen zijn.
je moet onderhand het slechtse van het slechtse kiezen om een beetje aan je budget te voldoen.
heb je 1 dure coureur, dan nog heb je niet genoeg voor de rest |
|
|
| Ouwe Dwaas |
er is nog een andere, maar dan moet je wel eenmalig 1,50 betalen.
http://f1.poulepaleis.nl/f1.php
daar vul je gewoon wie 1e tot en met 8e wordt
en dan zijn er nog extra punten te verdienen met het invullen van de racetijden, waar eindigt Albers etc.
doe ik ook aan mee via www.partyflock.nl |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
nou dat niet alleen,
140 miljoen budget:rolleyes:
had van mij wel iets meer mogen zijn.
je moet onderhand het slechtse van het slechtse kiezen om een beetje aan je budget te voldoen.
heb je 1 dure coureur, dan nog heb je niet genoeg voor de rest |
Vorig jaar zeker niet meegedaan he?
Hoe meer punten jou, nu slechte, team scoort hoe betere rijders je kunt kopen (je kunt continue blijven switchen, nu nog zonder transferkosten, straks met) als 1 van jou coureurs wint krijg je iets van 50 punten, en iedere punt is 10.000 waard. De eerste paar races zul je misschien 200 punten halen, maar hoe verder je komt hoe meer punten je zult halen per race (aan het eind van het seizoen 700 ofzo)
Vorige jaren kreeg je trouwens 100 miljoen volgens mij, dat was toch wel erg weinig (heel veel mensen met identieke teams de eerste 4-5 races) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by robin
Vorig jaar zeker niet meegedaan he?
Hoe meer punten jou, nu slechte, team scoort hoe betere rijders je kunt kopen (je kunt continue blijven switchen, nu nog zonder transferkosten, straks met) als 1 van jou coureurs wint krijg je iets van 50 punten, en iedere punt is 10.000 waard. De eerste paar races zul je misschien 200 punten halen, maar hoe verder je komt hoe meer punten je zult halen per race (aan het eind van het seizoen 700 ofzo)
Vorige jaren kreeg je trouwens 100 miljoen volgens mij, dat was toch wel erg weinig (heel veel mensen met identieke teams de eerste 4-5 races) |
nee, deed vorig jaar met een andere poule mee.
daar was het budget 200 miljoen.
maar als ik dat nu lees, dan komt het zeker goed ja.
beter systeem dan die andere waaraan ik vorig seizoen meedeed |
|
|
| AversusZ |
ook aangemeld, eerste keer via fok dus ben benieuwd :)
wel jammer dat een aantal al meteen hun team niet wil laten zien ;) |
|
|
| eieregooie |
Ok, ik zie dit topic ieder jaar terugkomen, dus ik heb me ook maar eens aangemeld...
Ik, zit al in die subleague enzo, maarre... hoe werkt die shizzle? :D |
|
|
| MennoB |
Ik doe ook mee.. Heb eindelijk ook eens een anders E-mail adres dan Hotmail.
Ga jullie allemaal inmaken :p :D |
|
|
|
|