return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Fok Formule 1 Manager 2006
View this Thread in Original format
jp
http://f1.fok.nl/

Subleague: Tranceaddict
Password: Tranceaddict

Eerste race: Bahrein 12-03-2006

Veel succes :D
TOR
aha! ik nodig traditiegewijs mezelf weer uit voor jullie league :D


*edit* lol, wat een kutgedoe alweer om dat team samengesteld te krijgen :sadgreen:
Ouwe Dwaas
Aangemeld :D
robin
duh
jp
Het is één grote gok met al die nieuwe teams en motoren :(
Ouwe Dwaas
nou dat niet alleen,
140 miljoen budget:rolleyes:

had van mij wel iets meer mogen zijn.
je moet onderhand het slechtse van het slechtse kiezen om een beetje aan je budget te voldoen.
heb je 1 dure coureur, dan nog heb je niet genoeg voor de rest
Ouwe Dwaas
er is nog een andere, maar dan moet je wel eenmalig 1,50 betalen.

http://f1.poulepaleis.nl/f1.php

daar vul je gewoon wie 1e tot en met 8e wordt
en dan zijn er nog extra punten te verdienen met het invullen van de racetijden, waar eindigt Albers etc.

doe ik ook aan mee via www.partyflock.nl
robin
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
nou dat niet alleen,
140 miljoen budget:rolleyes:

had van mij wel iets meer mogen zijn.
je moet onderhand het slechtse van het slechtse kiezen om een beetje aan je budget te voldoen.
heb je 1 dure coureur, dan nog heb je niet genoeg voor de rest



Vorig jaar zeker niet meegedaan he?

Hoe meer punten jou, nu slechte, team scoort hoe betere rijders je kunt kopen (je kunt continue blijven switchen, nu nog zonder transferkosten, straks met) als 1 van jou coureurs wint krijg je iets van 50 punten, en iedere punt is 10.000 waard. De eerste paar races zul je misschien 200 punten halen, maar hoe verder je komt hoe meer punten je zult halen per race (aan het eind van het seizoen 700 ofzo)

Vorige jaren kreeg je trouwens 100 miljoen volgens mij, dat was toch wel erg weinig (heel veel mensen met identieke teams de eerste 4-5 races)
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by robin
Vorig jaar zeker niet meegedaan he?

Hoe meer punten jou, nu slechte, team scoort hoe betere rijders je kunt kopen (je kunt continue blijven switchen, nu nog zonder transferkosten, straks met) als 1 van jou coureurs wint krijg je iets van 50 punten, en iedere punt is 10.000 waard. De eerste paar races zul je misschien 200 punten halen, maar hoe verder je komt hoe meer punten je zult halen per race (aan het eind van het seizoen 700 ofzo)

Vorige jaren kreeg je trouwens 100 miljoen volgens mij, dat was toch wel erg weinig (heel veel mensen met identieke teams de eerste 4-5 races)


nee, deed vorig jaar met een andere poule mee.
daar was het budget 200 miljoen.

maar als ik dat nu lees, dan komt het zeker goed ja.
beter systeem dan die andere waaraan ik vorig seizoen meedeed
AversusZ
ook aangemeld, eerste keer via fok dus ben benieuwd :)

wel jammer dat een aantal al meteen hun team niet wil laten zien ;)

eieregooie
Ok, ik zie dit topic ieder jaar terugkomen, dus ik heb me ook maar eens aangemeld...

Ik, zit al in die subleague enzo, maarre... hoe werkt die shizzle? :D
MennoB
Ik doe ook mee.. Heb eindelijk ook eens een anders E-mail adres dan Hotmail.

Ga jullie allemaal inmaken :p :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Privacy Statement