|
Vette tunes van het moment part VII
|
View this Thread in Original format
| Frenkieee |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Eric Prydz - Agag
Wat een kletser
:eyespop: |
Jeweettoch
edit: Partial Arts - Trauermusik
Die is ook ongeloveloos lekker. |
|
|
| Dj_Day-V |
| Tiesto - Driving To Heaven :tongue2 |
|
|
| dj_spare |
| Nieuwe Tiesto CD is top inderdaad, behalve D4L en die piratenplaat dan |
|
|
| DjRV |
| :eyes: Sasha - Xpander (Mark Norman Remix) :eyes: |
|
|
| Cosmic |
Sunlounger - Aquasblancas (Original Mix)
Chill, zomers plaatje
E.V.O.K - Glime Of Sorrow (Aeden Remix)
Uplifter! Met een mooie break
Carl B Feat Breaking Benjamin - The Diary of Jane (Carl B Mix)
Male vocal, maar toch lekker |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by DjRV
:eyes: Sasha - Xpander (Mark Norman Remix) :eyes: |
Sample ? |
|
|
| @win |
| Plaat van het moment is voor mij toch wel Super8 and Dj Tab - Needs To Feel (Wippenberg Remix) :cool: |
|
|
| Siesta |
| Xpander remixen, dan heb je wel lef :crazy: |
|
|
| Botol&Cebok |
| quote: | Originally posted by @win
Plaat van het moment is voor mij toch wel Super8 and Dj Tab - Needs To Feel (Wippenberg Remix) :cool: |
voor mij ook vooral wanneer die elctro beat in komt vet!!! |
|
|
| Botol&Cebok |
over een tijdje word me favo track phynn - c ur smile
maar nu is het jachel and hyde - frozen flame ( wazz & .. remix )
hoorde hem op trance energy 2 keer bij bobina en paul oakenfold
eerste haatte ik dit lied maar eigenlijk is het wel vet |
|
|
| AirPole |
Luister echt heel weinig nieuwe , dus in de trent van 'Gouwe Ouwe':
BT - Mercury & Solace
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|