|
[07-07-07] Beta Party V5 @ Rector, Gent
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Zaterdag 7 juli 2007 is het zover: de 5de editie van de ondertussen legendarische Beta Party!
Locatie: De Rector, Stalhof 5 in Gent
Lineup:
21u30 - 22u40: Chris Riley
22u40 - 00u20: DJ Vega vs Tomas Neil
00u20 - 01u30: Tcx
01u30 - 03u10: Moisture & Garden
03u10 - 04u20: DJ Zetski
04u20 - END : Luc Adriaenssens
Inkom: Gratis!
Flyer/website: Soon ;)
 |
|
|
| Magistrate |
| hoogstwaarschijnlijk aanwezig |
|
|
| Devilex |
| Waarschijnlijk wel aanwezig :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Glexx
Op vakantie .. :( |
sukkelaar |
|
|
| Progrez |
| Wat blijft Luc Adriaenssens toch heerlijk eenvoudig na al die ronkende blitse namen. |
|
|
| Eagle` |
| wie weet springe we is binne |
|
|
| Kodama |
Een heel dwaze vraag voor op dit forum maar ik ga ze toch stellen...
Die avond gaat toch trance (only?) zijn hé? :o
Ik vraag maar voor alle zekerheid, nie da ik daar aankom en denk van
"wth is da hier? :wtf: " |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Kodama
Die avond gaat toch trance (only?) zijn hé? :o
|
natuurlijk :)
Nog een domme vraag, maar welke BETA nickname hoort bij Tomas Neil? |
|
|
| Kodama |
| quote: | Originally posted by Kodama
Die avond gaat toch trance (only?) zijn hé? :o
|
Zou iemand mij kunnen zeggen in welk genre de dj's op de line-up draaien?
Dus bvb uplifting, progressive...? |
|
|
|
|