return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
vrijgezellig of niet?
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
OK, een absolute NON-trance topic, waarvoor sorry.

maar de vraag borrelde ineens in mijn gedachten op...

dus: hebbie vriendin/vriend

zo ja: beetje meer vertellen kan geen kwaad :) hoelang, numero hoeveel :p

zo nee: al lang single? zoekende enz. enz.

ow ja: moi = vrijgezellig, is al een tijd zo, zal ook nog wel een tijd zo blijven, en daar lig ik niet wakker van. komt uiteindelijk vast wel goed, en vrouwen hinderen je alleen maar bij feesten ;) . en JA, het heeft ook flinke nadelen.

ben benieuwd
tijs08
Haha!!

He kolkie.. idd off trance topic maar wel een goeie!!

Ik ben sinds december weer vrijgezel en het bevalt me PRIMA!!! Heerlijk, die vrijheid en geen gezeik om je heen!!!
Ik heb maar 1 relatie gehad van 11 maanden en 3 weken... maar heb er nu ff genoeg van. Het bevalt me goed zo, en als ik iemand tegen kom dan kom ik die vanzelf wel tegen en ga er dus niet echt naar opzoek.. zoals de casanova zou doen die ik vroeger was :D
Dj Lex
Ik ben geen vrijgezel. Heb sinds 2 maandjes weer vriendinnetje. Veel probleempjes weer enso al dat gezeik, maar gaat allemaal hartstikke lekker. :D:D:D
SnuggLe
Ik heb al 2 en een kwart jaar een vriendin. Ze studeert hier ook in Enschede (ook Bestuurskunde) en gaat vaak gezellie met me mee naar feesten enzo, wel relaxed. Ze houdt wel van dansen.
Ze gaat alleen binnenkort op stage naar China voor een aantal maanden, das wel kut. Maar ik ga er ook heen, om te kijken waar ze zit, en dan gaan we circa 2 maanden rondtrekken in China. Wel vet.

Greetz,
SnuggLe
Gurian
k ben sinds een maand weer vrijgezel. En dat bevalt me best!! ik hou het nog wel zo tot de vakantie. Hoef ik daar tenminste geen rekening mee te houden.:D

Ma na de vakantie ga ik wel ff weer een vriending zoeken.
TimeportE
uuuh sinds zondag weer vrijgezel na 2 hardstikke leuke maanden maar ik vond het nie meer leuk en was nie meer verliefd dus heb ik er maar een einde aangemaakt.. uuh ben zelf niet zo'n player (daarvoor moet je bij henkie wezen ;):D), was dan ook "pas" mijn 5de vriendin :)
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ze gaat alleen binnenkort op stage naar China voor een aantal maanden, das wel kut. Maar ik ga er ook heen, om te kijken waar ze zit, en dan gaan we circa 2 maanden rondtrekken in China. Wel vet.

mag ik mee? back to my roots ghehehe:D:D:D
TranceFool
ik ben gezellig en nog vrij ook....
total woot
ben sinds november weer vrijgezel (tip: begin nooooooit een relatie met je huisgenoot), daarvoor te lang een vriendin gehad...:whip:
vrijgezel zijn is inderdaad relaxter bij het feesten, maar een feest met je vriendin is natuurlijk ook geniaal (met zn tweeen in hogere sfeeren:):))
LowRider
heb ruim 9 maanden vriendin, bevalt prima :)

(wow... wie heeft die nederlandse vertaling bedacht? master zeg... klevertje... geniaal gewoon)

Cosmic Guy
Ja, me is ook vrijgezel. Ben ook niet echt op zoek. Misschien is het een probleem(pje) voor mij dat ik niet snel verliefd wordt. Dan begin je weinig natuurlijk. Ik heb nog de tijd
Henkie_henk
quote:
Originally posted by LowRider

(wow... wie heeft die nederlandse vertaling bedacht? master zeg... klevertje... geniaal gewoon)

idd geniaal!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement