|
התארגנות למסיבות
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
שמתי לב שבארצות אחרות הרבה פעמים אנשים מהפורום מתארגנים לרייבים, אז למה שגם אנחנו לא נתארגן?!
קבלו רעיון, הופכים את הט'רד הזה לסטיקי... וכל סוף שבוע מדסקסים מי הולך לאן ונפגשים שם. |
|
|
| clubber@work |
| וואלה אחלה רעיון |
|
|
| luckystrike |
באמת רעיון טוב
:)
ביום חמישי יש את המסיבת סיום קורס שלי ב
TAMARZ
בת"א
:)
אני יכול לסדר לכל מי שבא 50 שקל כניסה ושתייה חינם ...
דרך אגב מישהוא היה בקיבוץ מזור ביום שישי האחרון ?
היה ענק |
|
|
| DjChook |
הממממ אין בעיה
:)
יום שישי יש מסיבה טובה בסטודיאו 49
אני כנראה אלך אחרי הפסטיבל שבועות של צר"ג
ד"א, דותן, יש מצב אתה בא לאירועים כאלה ?
:) :) |
|
|
| oDrori |
(אחלה טרד (ח"ח
לרובכם זה לא אופציה אבל נראה לי ליובל ואולי פייר כן... יש איזה מסיבה ברמת הכובש ביום שישי הקרוב, אני ואייל
(DJ Trinity)
נתקלט שם...
גילאי ט' - י"א ממה שהבנתי... |
|
|
| DjChook |
טוב תשמע, זה שאתה אומר ט-יא כבר אומר שאין מצב שאנשים מיא ילכו לזה
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by oDrori
(אחלה טרד (ח"ח
לרובכם זה לא אופציה אבל נראה לי ליובל ואולי פייר כן... |
מה אני עז???:cool: |
|
|
| oDrori |
מצטער אחי אין לי מושג מה הגיל שלך...
חן, בטח שזה אומר שאפחד מי"א לא יבוא, זה אומר שיבואו יותר מי', ט'...
חוק גבול הגיל |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by oDrori
מצטער אחי אין לי מושג מה הגיל שלך...
חן, בטח שזה אומר שאפחד מי"א לא יבוא, זה אומר שיבואו יותר מי', ט'...
חוק גבול הגיל |
ב18 למאי 15...... אני כיתה ט' עוד מעט יומולדת אני מתרגש... |
|
|
| oDrori |
אוקיי, אז עכשיו שאני טיפה יותר חכם :) אם בא לך לבוא תן לי או לטריניטי הודעה באייסיקיו... הוא יותר בעניין של האירגון וכו אבל המארגנים חברים שלי אז אם בא לך....
הכל מקרה, אנחנו קצת יוצאים מהטופיק אז חוצמזה קודם כל, יום רביעי שבועות יש איזה מסיבה בקיבוץ יקום, ממה ששמעתי יש שתייה חריפה בלי ת"ז אבל אל תתפסו אותי במילה, וכל מני הפתעות (אמרו לי יש צ'יפ אנד דאנס כאלה באמצע אבל אין כאן בנות)...
(?מסיבה לשמיניסטים (ומעלה
עוד אחת זה אחת שתהיה במועדון ח"צ של קיבוץ מעברות ביום חמישי (יום אחרי שבועות) לי"א - י"ב... נראה לי זה תהיה מסיבה בלי הרבה אלקטרוני אבל לא בטוח עוד... יכול להיות שאני אתקלט שמה יחד עם עוד מישהו נראה מה יגידו לי לנגן... |
|
|
| yahel222 |
קודם כל זה רעיון פצצה אני תמיד עושה ט'רד של מסיבות בחגים
ולפעמים גם בימי שישי
חן - איפה הפסטיבל הזה שאתה הולך אליו באיזה צופים
אם זה הצופים שליד הבית שלי יכול מאד להיות שאני ילך
כל שנה כמעט אני שם
עכשיו שימו לב - מחר יום רביעי (יעני עוד חצי שעה בערך) יש לי יומולדת !!!!!!!!!!
ז צריך לחגוג
יום חמישי שמעתי שיש מסיבה במימד החמישי עוד פעם
ויום שישי או שאני יסע לאומן 17
ואם לא נראה לי אני ילך למסיבה בגרין רום בטי אל וי ילדה מהשכבה שלי חוגגת שם יומולדת
ואם לא אז לסטודיו |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
הממממ אין בעיה
:)
יום שישי יש מסיבה טובה בסטודיאו 49
אני כנראה אלך אחרי הפסטיבל שבועות של צר"ג
ד"א, דותן, יש מצב אתה בא לאירועים כאלה ?
:) :) |
חבר שלי מתקלט שם יום שישי, אני וגיא
(NeMeSiS)
יכול להיות הולכים, נראה... |
|
|
|
|