|
התארגנות למסיבות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
שמעתם על המסיבה באניגמה?
אבל זה יהיה דיפ ,דראם אנד בייס וקצת אפליפטינג בלי הארד :( |
לא הייתי בתוך האניגמה אף פעם אבל מבחוץ זה מקום מזה מסריח...
ונראה גם קטן כזה
בערך כמו בלקוני :D |
|
|
| MoSH_MaN |
זה קטן!
אבל תאמת יש פונטציאל...זה דווקא אחלךה מבפנים אבל קטן קטן... |
|
|
| Dj Moriano |
האניגמה ממש קטן ומסריח לאללה יש לך את הבר תקוע לך באמצע אין מקום בגרוש ווווווזהו.....
רק השירותים שם יפים יחסית לדיסקוטק לא כמו בהאנגר... שאני מעדיף שירותים כימיים על מה שיש שם.... |
|
|
| DjChook |
Sherutim Chimim RULEZ :)
(צופים) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
Sherutim Chimim RULEZ :)
(צופים) |
חחחחח
שירותים כימיים זה מגעיל תתחת זה דוחה רצת זה מסריח ובצופים כל הבנות זורקות את הטמפונים שלהן לשם ואז כל השירותים מלאים בחרא ובדם..... |
|
|
| Hell_Copter |
איך הגעתם ממסיבה לשירותים כימיים!!?!?!?
שאני חושב על זה זה מזה בעיה לארגן מסיבה
למה חצי מהאנשים פה מבוגרים מדי כמו אריאל ומורן או קטנים כמו איתן יובל ונייקון
וחלק בכלל גרים בקיבינימאט ... אז לא יודע מה אפשר לעשות |
|
|
| DJ-Energy |
שמע
אין לי בעיה להיות אם אנשים גדולים...
זה לא מפריע לי בכלל
העניין זה שאני לא יודע אם יכניסו אותי |
|
|
| oDrori |
| תיקון פצפון: המסיב היא ל י' - י"א (זאת שברמת הכובש בל אפחד לא יבוא מפה בכל מקרה...) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
שמע
אין לי בעיה להיות אם אנשים גדולים...
זה לא מפריע לי בכלל
העניין זה שאני לא יודע אם יכניסו אותי |
אחד הפוסטים הנורמליים שיובל רשם עוד
(לפני האשפוז)
לשמור - ולזכור |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
מחר יום חמישי מסיבה במימד החמישי
אחלה מסיבה אנשים |
ואלה אחי אתה הולך
כנראה גם אני ייהיה שם
יהיה קהל ליגה זה התכנון
יעני צפון ת"א הרצליה וכאלה
לא ערסים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
שמע
אין לי בעיה להיות אם אנשים גדולים...
זה לא מפריע לי בכלל
העניין זה שאני לא יודע אם יכניסו אותי |
יא ג'יגולו.....חחח סתם
זה רק עם היינו בנות :p |
|
|
| MoSH_MaN |
הנה מסיבה באניגמה...
60 שקל
אלכוהול חינם
סלקציה רצח
משהו טוב
בעיקרון יא-יב
שיט לאיפה אני יעלה את התמונות |
|
|
|
|