return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
התארגנות למסיבות (pg. 17)
View this Thread in Original format
NaOren
TLV

אם תרצו אני יביא פרטים...
Hell_Copter
תביא פרטים אחי


יש מסיבה בפאצ'ה אבל אמרו לי שלא יהיה משהו
לא יודע עדיין מה נסגר עם זה אבל


יש תל יצחק מסיבת אלכוהול שאני יכול כנראה להכנס חינם

יש ניר אליהו שיהיה בטח חרא
nesher
Tlv שולט בסוכות
אבל לא הבנתי מה זה
tlv א וב

למה צריך שתיים
זה מעצבן כי רציתי לשמוע גם את עופר ניסים וגם את שמואל פלאש
אבל אם חייבים לבחור אני הולך על שמואל פלאש
חייב קצת פרוגרסיב , הייתי כבר במספיק חזקים
Dj Moriano
בקשר לדיון ממקודם הבנות אצלנו (תיכון חדש הרצליה כיתה י') על הפנים המצב ממש על הפנים אבל ביובל שכבת י' יש מלא כוסיות.....


quote:
Originally posted by Hell_Copter

יש מסיבה בפאצ'ה אבל אמרו לי שלא יהיה משהו
לא יודע עדיין מה נסגר עם זה אבל



איזה גילאים?
אם זה גילאים קרובים לשלי יש לי סיכוי דיי גדול לחינם...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
תביא פרטים אחי


יש מסיבה בפאצ'ה אבל אמרו לי שלא יהיה משהו
לא יודע עדיין מה נסגר עם זה אבל


יש תל יצחק מסיבת אלכוהול שאני יכול כנראה להכנס חינם

יש ניר אליהו שיהיה בטח חרא



דווקא יהיה טוב בפאצ'ה

יעני יש את איגי וקסמן שהפכה להיות
DJ
נשמע מעניין
ויש את אמיר חממי שהוא בן זונה...
השאר לא שאני ממש מכיר יעני סתם חרטא
אבל בשביל חממי אני בא!
NaOren
יווואו אחים שלי....
אני בכלל כל סוכות לא פה...!!!

אני במסע לפולין
Hell_Copter
המסיבה בפאצ'ה לפי דעתי היא לגילאים שלי או ליאניקים...
אני מכיר את המפיק וזה למה אני אומר שלא נראה לי שיהיה משהו...
ובשביל שגואטג יבין... זה אותו מפיק של המסיבות בתל יצחק שקימבן אותי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag

יש מסיבה שאתה לא נכנס חינם?;)


חחחחח יש כל מיני כאלה מסיבות מוזרות :D

אני כבר אומר לך שאם אני ביום שישי בתל יצחק אני כמעט בטוח נכנס חינם
nimrod levi
אני רוצה ללכת למסיבה עם הכי פחות אערסים...
:crazy:
לא אבל מה חוץ מהטיאלוי והפאצ'ה אין כלום?
MoSH_MaN
כבר קניתי כרטיס למסיבה בפאצ'ה

אמיר חממי יהיה תותח וישים אייזק

אני עדיין חושב שצריך להביא לארץ את טכנובוי וגם אייזק צריך לקפוץ לביקור


עכשיו הקטע המצחיק
ליילה האתר המטומטם הזה כותב שאמיר חממי ינגן האפי וקומרשל האוס...חחח

eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עכשיו הקטע המצחיק
ליילה האתר המטומטם הזה כותב שאמיר חממי ינגן האפי וקומרשל האוס...חחח


לילה בכלל אתר מאעפן, אי אפשר לברר שם על מסיבות בגרוש... כותבים לך שאיזה מסיבה לבני 20+ כשבסוף זה לבני 16 :rolleyes:
Shibby
אז בקיצר איזה מסיבות טובות יש לסוכות...

כאלה ששווה ללכת אליהם!
לשמיניסטים

תנו פרטים (זה כולל מחירים והנחות)פ
:D :D :p :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Privacy Statement