|
התארגנות למסיבות (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| אני די סגור על האננס, אני רק מחכה שמישהו יגיד לי אם זה בעיה להכנס לבני 18 |
|
|
| yahel222 |
נראה לי שזה לחיילים בכלל.....
אבל אין לי מושג
אתה לא מכיר אף אחד?? |
|
|
| warpedd_ |
האננס כמה שאני זוכר צריך
+18
חחח
נכנסתי בפרוטקציות
בכל מקרה מקום ממש יפה
מוזיקה לא משהו |
|
|
| Scorchio |
אני פשוט רותח מעצבים
רותח!!!
הייתי בתל יצחק
והמארגן של המסיבה אמר שכנראה לא יהיה לו מקום פנוי בשבילי בזמן הקרוב
אז אמרתי לעצמי לא נורא
פעם הבאה
בקיצור נשארנו שם כדי לשמוע עוד קצת מוזיקה חשבנו אולי ישתפר
הרזידנט טל אלון היה נחמד
והגיע
די ג'יי עידו ברן
ואיך שהתחלתי לשמוע אותו מתקלט חטפתי מה זה עצבים שפשוט היה בא לי לעלות לעמדה לדפוק לו גרזן לראש.
לא משנה שהוא ניגן טראקים משנת תרפפו
ועוד מגעילים
הוא בכלל לא מיקסס#@$#@
פשוט עשה פייד אין ואאוט לטראקים כמו אידיוט!
אפילו לא היו לו אוזניות@#%@$
ולא תגידו לפחות הוא עושה פייד אין כשנגמר הטראק
לא לא
פתאום באמצע קלאב ביזאר
הוא מכניס לי
PPK
אני רואה את הבנאדם הזה ברחוב אני מכניס לו כאלה מכות
את הבנזונה הזה מעסיקים
אבל אחד כמוני שמשקיע תנשמה ומכין דיסקים ומתרוצץ
אותי לא. |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
הכל קשרים. |
ראסמי זה ככה...
שהייתי באילת היה איזה דיג'יי מה זה מעפן
כל טראק שהוא שם הוא התחיל לשים את הסמפל של
Sargeant pepper - charge
וזה מה זה מעצבן למה הוא שם את זה כל שנייה
ולא במקומות מתאימים סתם ככה
שלא נדבר על איך שהוא ממקסס ממש ממש ממש ממש חרא...
באלוהים הדיג'יים במסיבות לגיל שלנו ממש לא רמה...
אין להם מושג בגרוש מנגנים טראקים ישנים לא יודעים למקסס וזה כבר מתחיל לעצבן ללכת למסיבות ולשמוע אותם שירים ישנים בלי חידוש בלי כלום
:whip:
זהו! |
|
|
| warpedd_ |
חחחח
אני זוכר איך שבכיתי על זה כבר לפני שנה ויותר
נושא כואב בארץ.....
בכל מקרה זה לאו דווקא ככה כי שמע אנחנו כבר 17-18 ויש מקומות עם
די'גיים טובים פשוט צריך למצא
צח מצטער בשבילך שלא נתנו לך לתקלט
חחח אני מבין על מה אתה מדבר שאתה מתוסכל ממה שהולך שמה |
|
|
| oDrori |
מצטער בשבילך צח, אבל שמע,
הרי אפחד מהקהל לא שם על מיקסוס, זה רק לפוצים כמונו. קהל מסחרי רוצה להיטים, תן לו אותם, מבחינתו זה היה ערב טוב. מאחר ולקהל לא איכפת, למה שלמארגן יהיה איכפת...
Israel scene sux |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
מצטער בשבילך צח, אבל שמע,
הרי אפחד מהקהל לא שם על מיקסוס, זה רק לפוצים כמונו. קהל מסחרי רוצה להיטים, תן לו אותם, מבחינתו זה היה ערב טוב. מאחר ולקהל לא איכפת, למה שלמארגן יהיה איכפת...
Israel scene sux |
איוש
יש דברים שפשוט עדיף שתשמור אותם לעצמך |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by oDrori
מצטער בשבילך צח, אבל שמע,
הרי אפחד מהקהל לא שם על מיקסוס, זה רק לפוצים כמונו. קהל מסחרי רוצה להיטים, תן לו אותם, מבחינתו זה היה ערב טוב. מאחר ולקהל לא איכפת, למה שלמארגן יהיה איכפת...
Israel scene sux |
צודק במאה אחוז |
|
|
| Scorchio |
טעות
חבר שלי שלא מבין שום דבר במיקסוס וציוד די ג'יי
אמר שהמעברים בין הטראקים היו כל כך גרועים ושהוא תקליטן גרוע
הקהל כן שם על מיקסוס ובחירה של טראקים
פגשתי ביציאה אנשים ודיברנו על הדי ג'יי ואנשים פשוט אומרים שנמאס להם שכל שבוע אותו דבר לפי רשימה והכל עוד בגרוע.
מילא היה ממקסס משהו
אבל הוא פשוט מעביר טראקים. |
|
|
| MoSH_MaN |
נועם גם לך אני יגיד
יש דברים שפשוט צריך לשמור בפה....
וזה ממש שטויות הסצנה שלנו מצויינת
יש את TLV
האומן 17ז"ל
חוות היען
יש גם בבאר שבע
בקיצור לא כל מסיבה זה בלקוני או בי יו
שדווקא לבי יו יש כמה טובים |
|
|
|
|