return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
התארגנות למסיבות (pg. 14)
View this Thread in Original format
eXeTik
אני די סגור על האננס, אני רק מחכה שמישהו יגיד לי אם זה בעיה להכנס לבני 18
yahel222
נראה לי שזה לחיילים בכלל.....
אבל אין לי מושג
אתה לא מכיר אף אחד??
warpedd_
האננס כמה שאני זוכר צריך
+18

חחח
נכנסתי בפרוטקציות

בכל מקרה מקום ממש יפה
מוזיקה לא משהו
Scorchio
אני פשוט רותח מעצבים
רותח!!!
הייתי בתל יצחק
והמארגן של המסיבה אמר שכנראה לא יהיה לו מקום פנוי בשבילי בזמן הקרוב
אז אמרתי לעצמי לא נורא
פעם הבאה

בקיצור נשארנו שם כדי לשמוע עוד קצת מוזיקה חשבנו אולי ישתפר
הרזידנט טל אלון היה נחמד
והגיע
די ג'יי עידו ברן

ואיך שהתחלתי לשמוע אותו מתקלט חטפתי מה זה עצבים שפשוט היה בא לי לעלות לעמדה לדפוק לו גרזן לראש.
לא משנה שהוא ניגן טראקים משנת תרפפו
ועוד מגעילים
הוא בכלל לא מיקסס#@$#@

פשוט עשה פייד אין ואאוט לטראקים כמו אידיוט!
אפילו לא היו לו אוזניות@#%@$
ולא תגידו לפחות הוא עושה פייד אין כשנגמר הטראק
לא לא
פתאום באמצע קלאב ביזאר
הוא מכניס לי
PPK

אני רואה את הבנאדם הזה ברחוב אני מכניס לו כאלה מכות
את הבנזונה הזה מעסיקים
אבל אחד כמוני שמשקיע תנשמה ומכין דיסקים ומתרוצץ
אותי לא.
DjChook
הכל קשרים.
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook
הכל קשרים.


ראסמי זה ככה...
שהייתי באילת היה איזה דיג'יי מה זה מעפן
כל טראק שהוא שם הוא התחיל לשים את הסמפל של
Sargeant pepper - charge

וזה מה זה מעצבן למה הוא שם את זה כל שנייה
ולא במקומות מתאימים סתם ככה
שלא נדבר על איך שהוא ממקסס ממש ממש ממש ממש חרא...

באלוהים הדיג'יים במסיבות לגיל שלנו ממש לא רמה...
אין להם מושג בגרוש מנגנים טראקים ישנים לא יודעים למקסס וזה כבר מתחיל לעצבן ללכת למסיבות ולשמוע אותם שירים ישנים בלי חידוש בלי כלום
:whip:
זהו!
warpedd_
חחחח

אני זוכר איך שבכיתי על זה כבר לפני שנה ויותר
נושא כואב בארץ.....

בכל מקרה זה לאו דווקא ככה כי שמע אנחנו כבר 17-18 ויש מקומות עם
די'גיים טובים פשוט צריך למצא

צח מצטער בשבילך שלא נתנו לך לתקלט
חחח אני מבין על מה אתה מדבר שאתה מתוסכל ממה שהולך שמה
oDrori
מצטער בשבילך צח, אבל שמע,
הרי אפחד מהקהל לא שם על מיקסוס, זה רק לפוצים כמונו. קהל מסחרי רוצה להיטים, תן לו אותם, מבחינתו זה היה ערב טוב. מאחר ולקהל לא איכפת, למה שלמארגן יהיה איכפת...
Israel scene sux
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by oDrori
מצטער בשבילך צח, אבל שמע,
הרי אפחד מהקהל לא שם על מיקסוס, זה רק לפוצים כמונו. קהל מסחרי רוצה להיטים, תן לו אותם, מבחינתו זה היה ערב טוב. מאחר ולקהל לא איכפת, למה שלמארגן יהיה איכפת...
Israel scene sux



איוש

יש דברים שפשוט עדיף שתשמור אותם לעצמך
DjNumShum
quote:
Originally posted by oDrori
מצטער בשבילך צח, אבל שמע,
הרי אפחד מהקהל לא שם על מיקסוס, זה רק לפוצים כמונו. קהל מסחרי רוצה להיטים, תן לו אותם, מבחינתו זה היה ערב טוב. מאחר ולקהל לא איכפת, למה שלמארגן יהיה איכפת...
Israel scene sux



צודק במאה אחוז

Scorchio
טעות
חבר שלי שלא מבין שום דבר במיקסוס וציוד די ג'יי
אמר שהמעברים בין הטראקים היו כל כך גרועים ושהוא תקליטן גרוע
הקהל כן שם על מיקסוס ובחירה של טראקים
פגשתי ביציאה אנשים ודיברנו על הדי ג'יי ואנשים פשוט אומרים שנמאס להם שכל שבוע אותו דבר לפי רשימה והכל עוד בגרוע.
מילא היה ממקסס משהו
אבל הוא פשוט מעביר טראקים.
MoSH_MaN
נועם גם לך אני יגיד

יש דברים שפשוט צריך לשמור בפה....


וזה ממש שטויות הסצנה שלנו מצויינת

יש את TLV
האומן 17ז"ל
חוות היען
יש גם בבאר שבע


בקיצור לא כל מסיבה זה בלקוני או בי יו

שדווקא לבי יו יש כמה טובים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Privacy Statement